Νότια Κρήτη

Μετά από 11 χρόνια… η Αγία Γαλήνη ετοιμάζεται να επιστρέψει στα πρωταθλήματα ποδοσφαίρου!

Μετά από 11 χρόνια… η Αγία Γαλήνη ετοιμάζεται να επιστρέψει στα πρωταθλήματα ποδοσφαίρου!

Ο Αθλητικός Όμιλος Αγίας Γαλήνης ιδρύθηκε το 1998 ενώ το 2007 σταμάτησε την δραστηριότητα του.

A-
A+
27/06/2018 | 10:01

Την απόφαση να επιστρέψει στα ποδοσφαιρικά δρώμενα του Ρεθύμνου, έχουν πάρει σε ομάδα της ενδοχώρας, μεγαλώνοντας την οικογένεια των ομάδων του Αγίου Βασιλείου στα πρωταθλήματα της ΕΠΣΡ.

Ο λόγος για την Αγία Γαλήνη η οποία προετοιμάζεται δυναμικά για την επιστροφή στο ποδοσφαιρικό γίγνεσθαι αλλά και γενικότερα του αθλητισμού στο Ρέθυμνο. Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά 11 ολόκληρα χρόνια είχαν περάσει από τότε που η αγία γαλήνη είχε συμμετάσχει για τελευταία φορά στα πρωταθλήματα ποδοσφαίρου της ΕΠΣΡ. Ήδη έχουν γίνει οι απαιτούμενες γενικές συνελεύσεις για την επαναδραστηριοποίηση του του συλλόγου και την συμμετοχή της στο πρωτάθλημα Β’ κατηγορίας Ρεθύμνου 2018-2019. Με πρωτοβουλία του προέδρου του τοπικού συμβουλίου Μανώλη Φουντιδάκη εδώ και κάμποσο καιρό έχουν αρχίσει να τρέχουν οι διαδικασίες για να μπορέσει η ομάδα να είναι έτοιμη και να συμμετάσχει στο πρωτάθλημα της νέας αγωνιστικής περιόδου!

Μετά από 11 χρόνια, σύμφωνα με το rethymnosports οι άνθρωποι της Αγίας Γαλήνης, χρειάζονται να τρέξουν κάποια σημαντικά  ζητήματα για να προλάβουν τις ημερομηνίες, εφόσον το καταφέρουν, στο Ρεθυμνιώτικο ποδόσφαιρο θα έχουμε δύο ηχηρές επιστροφές, αφού έχει ήδη εξασφαλίσει τη συμμετοχή του, το Αρκάδι Αγγελιανών.

Ο Α. Ο Αγ. Γαλήνης ιδρύθηκε το 1998 και πήρε μέρος το 1999-2000 στο πρωτάθλημα Γ’ τοπικού ΕΠΣΡ, καταλαμβάνοντας την 2η θέση. Από το 2000-2007 επί 7 ποδοσφαιρικές χρονιές αγωνίστηκε στην Β’ Τοπική Κατηγορία, έχοντας έδρα κυρίως το γήπεδο Μελάμπων. Το 2007 σταμάτησε η δραστηριότητά της.

Στη Φωτό η ομάδα του 2000-1

Apopsilive.gr