Νότια Κρήτη
Μετέτρεψαν τους Φοινικες σκαμπό!
Όταν υπάρχει μεράκι και καλή διάθεση, ακόμα και οι ξεραμένοι -λόγω σκαθαριού- Φοίνικες στο προαύλειο ενός ναού, μπορούν να… “αναγεννηθούν”- μεταμορφωμένοι σε κάτι χρηστικό, όπως καθίσματα, άκρως οικολογικά και καλαίσθητα! Η ενορία του Πλατάνου Δήμου Γόρτυνας και οι κάτοικοι του χωριού στο πλαίσιο της καθαριότητας και του εξωραισμού του κεντρικού τους ναού, όπου συνεισέφεραν μικροί & μεγάλοι, με επικεφαλής το δραστήριο ιερέα τους, αξιοποίησαν τον κορμό των “αδικοχαμένων” δέντρων, μετατρέποντας τα σε όμορφα σκαμπό…Μακάρι το παράδειγμα τους να εμπνεύσει κι άλλους..!