Νότια Κρήτη
Μιά «καρπερή» λεμονιά στην αυλή του Βαγγέλη!

Φτάνοντας στο Μορόνι τα βλέματα μας διασταυρώθηκαν στην είσοδο του χωριου.
Γιάννη, Γιάννη , άκουσα να μου φωνάζει καθώς απομακρυνόμουν . Σταμάτησα και έκανα αμέσως δεκτή την πρόσκληση του για μιά επίσκεψη στην αυλή του σπιτιού του, μόλις μου είπε “θέλω να δεις μια λεμονιά που βρίσκεται στην αυλή.
Μιά λεμονιά που όταν την πρόσεξα σχολαστικά , δεν πίστευα στα μάτια μου, όλη η ευλογία του Θεού έπεσε πάνω της …ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΙΝΤΕΟ

Τι μπορούμε να κάνουμε τόσα λεμόνια
Με το εξωτερικό κίτρινο μέρος των λεμονιών μπορούμε να κάνουμε λικέρ ή να το χρησιμοποιήσουμε σαν ξύσμα στα γλυκά μας.
Μπορούμε επίσης να στύψουμε τα λεμόνια για να κάνουμε χυμό φρέσκο, και ότι περισσέψει να τον βάλουμε σε παγοκύστες στην κατάψυξη για διάφορες χρήσεις όταν τον χρειαστούμε.
Πριν πετάξουμε τα φλούδια μπορούμε να τα περάσουμε από τα χέρια μας για να ασπρίσουν και θα φύγουν τυχόν σημάδια. Με τη λεμονόκουπα επίσης μπορούμε να καθαρίσουμε τα δάχτυλά μας που μαύρισαν από το καθάρισμα της ελιάς, του ροδιού, του καρυδιού , αλλά και της νικοτίνης.