Νότια Κρήτη
Nέα «καραβιά» μεταναστών έφτασε τα μεσάνυχτα νότια της Κρήτης
Πέρασαν τη νύχτα τους στις εγκαταστάσεις της ΣΕΚΑ, σήμερα μεταφέρονται σε χώρο του Λιμενικού Σταθμού
Σαράντα δύο μετανάστες– όλοι άνδρες– επέβαιναν στην ακυβέρνητη λέμβο, η οποία έπλεε 35 ναυτικά μίλια νότια της Κρήτης και εντοπίστηκε τα μεσάνυχτα της Παρασκευής κοντά στη Γαύδο, οπότε και περισυνελλέγησαν από σκάφη που έσπευσαν στο σημείο μετά από το σήμα κινδύνου που δόθηκε.
Πρόκειται για 32 Αιγύπτιους και 10 άνδρες από το Μπαγκλαντές, οι οποίοι ξεκίνησαν το ταξίδι τους από τη Λιβύη. Ανάμεσά τους βρίσκονται και 4 ανήλικοι από την Αίγυπτο. Οι 42 μετανάστες χθες μεταφέρθηκαν στους Καλούς Λιμένες, όπου πέρασαν τη νύχτα τους στις εγκαταστάσεις της ΣΕΚΑ. Σήμερα αναμένεται να αναχωρήσουν για το Ηράκλειο, όπου θα παραμείνουν προσωρινά στους χώρους του Λιμενικού Σταθμού Ηρακλείου μέχρι να προωθηθούν σε δομές φιλοξενίας στην Αττική. Πληροφορίες αναφέρουν ότι σήμερα θα γίνει προσπάθεια να μεταφερθούν στην Αθήνα, καθώς λόγω καιρικών συνθηκών που θα επικρατούν αύριο, ίσως υπάρξει απαγόρευση απόπλου των πλοίων.
Εκτιμήσεις των λιμενικών αναφέρουν ότι ανάμεσά τους είναι και οι διακινητές. Αυτό το στοιχείο όμως δεν έχει ακόμα ξεκαθαρίσει, κάτι που αναμένεται να γίνει με την άφιξή τους στο Ηράκλειο.