Νότια Κρήτη
Νέα παραίτηση και ανεξαρτητοποίηση στη Γόρτυνα, από τη Γέργερη αυτή τη φορά
Εκτός πλειοψηφίας ο μέχρι πρότινος αντιδήμαρχος, Αντώνης Πρινιανάκης, μετά την αλλαγή σκυτάλης.
Δεν ξέρουμε αν υπάρχει ανάλογο προηγούμενο σε κάποιο άλλο Δήμο της Κρήτης ή της χώρας γενικότερα, πάντως αυτό που συμβαίνει εδώ και μερικούς μήνες στο Δήμο της Γόρτυνας με τις διαδοχικές παραιτήσεις και ανεξαρτητοποιήσεις δημοτικών συμβούλων από την παράταξη της πλειοψηφίας δεν φαίνεται να έχει τελειωμό.
Και μπορεί η δράση να προκαλεί και αντίδραση, στην περίπτωση της δημοτικής αρχής στη Γόρτυνα η αντίδραση τελευταία στις αποφάσεις του Δημάρχου είναι μια και μοναδική.
Καταγγελία, παραίτηση, αποχώρηση, ανεξαρτητοποίηση!
Μετά και την παραίτηση του Μιχάλη Τσικνάκη από την αντιδημαρχία της Γόρτυνας και την δημοσιοποίηση των λόγων που τον οδήγησαν σε αυτή την απόφαση, σειρά είχε η ενότητα του Ρούβα, όπου σήμερα έγινε γνωστή η απόφαση του μέχρι πρότινος αντιδημάρχου Αντώνη Πρινιανάκη να παραιτηθεί και να ανεξαρτητοποιηθεί μετά και την αντικατάστασή του στην αντιδημαρχία από τον δ.σ. Μανώλη Δρεττάκη από την Αγία Βαρβάρα.
Ο κ. Πρινιανάκης Αντώνης θα μπορούσε να χαρακτηριστεί από τους “μακροβιότερους” υποστηρικτές του νυν Δημάρχου, Νίκου Σχοιναράκη και μάλιστα σε δύσκολες εποχές, ακόμα κι όταν στην ενότητα του Ρούβα υπήρχε υποψηφιότητα για τη δημαρχία από τη Γέργερη, όπως συνέβη σε προηγούμενη εκλογική αναμέτρηση. Εξάλλου ο κ. Πρινιανάκης αποτελούσε και το τελευταίο προπύργιο θα λέγαμε της παράταξης του Δημάρχου στην “Πάνω Ρίζα”, καθότι και ο μοναδικός αιρετός από την περιοχή με την παράταξη της πλειοψηφίας.

Ο λόγος αυτός είχε οδηγήσει τον Δήμαρχο Γόρτυνας στο να επιλέξει τον κ. Πρινιανάκη για να του εμπιστευθεί την αντιδημαρχία στην ενότητα μέχρι και την περασμένη Παρασκευή, 27 Οκτωβρίου, οπότε και επισήμως ο Δήμαρχος, μετά από εκτελεστική επιτροπή η οποία συγκλήθηκε την περασμένη Τετάρτη, του ζήτησε να υποβάλλει την παραίτησή του από τα καθήκοντά του. Η ενέργεια αυτή υπαγορεύτηκε από την ανάγκη να “εξοικονομηθούν” θέσεις, ώστε να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις και άλλων δημοτικών συμβούλων της παράταξης, που είχαν εκφράσει ενδιαφέρον για να διατελέσουν αντιδήμαρχοι, κυρίως στην ενότητα της Αγίας Βαρβάρας.
Ο κ. Πρινιανάκης, όπως αποκάλυψε σε αποκλειστική δήλωσή του στο “apopsilive.gr” ζήτησε από τον Δήμαρχο να του υποβάλλει εγγράφως το αίτημά του και όταν αυτό έγινε, υπέβαλε και αυτός εν συνεχεία εγγράφως την παραίτησή του, την αποχώρησή του από τα καθήκοντα του αντιδημάρχου και απ’ όλες τις επιτροπές του Δήμου, όπως και την δήλωση ανεξαρτητοποίησης του από την παράταξη της πλειοψηφίας. Η απόφασή του αυτή δεν δημοσιοποιήθηκε από τον ίδιο- αν και ειλημμένη από την Παρασκευή- καθώς ενόψει της εθνικής επετείου έπρεπε να παραστεί στις εκδηλώσεις εκπροσωπώντας τη δημοτική αρχή στη Γέργερη, έγινε όμως γνωστή σήμερα, οπότε και ανέλαβε κανονικά καθήκοντα αντιδημάρχου ο αντικαταστάτης του, Μανώλης Δρεττάκης εκλεγμένος στην ενότητα της Αγίας Βαρβάρας.
Η συνάντηση για την παράδοση- παραλαβή έγινε το πρωί, οπότε και επισκέφτηκε τη Γέργερη ο κ. Μανώλης Δρεττάκης, προκειμένου να ενημερωθεί για τα “ανοιχτά” θέματα και τις εκκρεμότητες που υπάρχουν και να παραλάβει την αντιδημαρχία.

Ο κ. Πρινιανάκης εμφανώς πικραμένος από την εξέλιξη αυτή έκανε λόγο για μια προ- αποφασισμένη και προ- σχεδιασμένη απόφαση, χαρακτηρίζοντάς την ως μεγάλο πολιτικό λάθος για τη δεδομένη χρονική στιγμή.
Ενώ σε ερώτηση για το αν τυχόν υπάρχουν αντιδράσεις από την τοπική κοινωνία της Γέργερης- όπως είχε συμβεί και στο παρελθόν με τη συγκέντρωση υπογραφών- ο ίδιος δήλωσε ότι ο κόσμος μέχρι στιγμής αγνοεί το γεγονός και δεν γνωρίζει ποια θα είναι η αντίδρασή του τις επόμενες μέρες!