επικαιρότητα

Νέο Δ.Σ. για το 2ο Δημοτικό σχολείο Μοιρών

Νέο Δ.Σ. για το 2ο Δημοτικό σχολείο Μοιρών

Τα άτομα από τα οποία αποτελείται.

A-
A+
11/10/2018 | 17:24

Νέο Δ.Σ. εξέλεξε χθές το Δεύτερο Δημοτικό σχολείο Μοιρών.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του σχολείου:

Πραγματοποιήθηκε χθες η Εκλογοαπολογιστική Συνέλευση του Συλλόγου Γονέων του σχολείου μας, με σκοπό την ανάδειξη νέου Δ.Σ. για τα έτη 2018-2019.

Η εκλογική διαδικασία ολοκληρώθηκε με την ανάδειξη του νέου 7μελούς Δ.Σ. ( Χαμαλακής Μανώλης, Καλεμάκης Βαγγέλης, Αλεξανδράκης Μιχάλης, Κωστομανωλάκη Ευαγγελία, Σπανού Αναστασία, Πετροπούλου Σούλα, Χριστοδουλάκη Ευαγγελία) και 2 αναπληρωματικών μελών (Ζαχαριουδάκη Πέλλα, Ντισπυράκη Γαρυφαλλιά).

Ευχόμαστε στο νέο Δ.Σ . καλή θητεία !