επικαιρότητα
Νέο Δ.Σ. για το 2ο Δημοτικό σχολείο Μοιρών
Τα άτομα από τα οποία αποτελείται.
Νέο Δ.Σ. εξέλεξε χθές το Δεύτερο Δημοτικό σχολείο Μοιρών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του σχολείου:
Πραγματοποιήθηκε χθες η Εκλογοαπολογιστική Συνέλευση του Συλλόγου Γονέων του σχολείου μας, με σκοπό την ανάδειξη νέου Δ.Σ. για τα έτη 2018-2019.
Η εκλογική διαδικασία ολοκληρώθηκε με την ανάδειξη του νέου 7μελούς Δ.Σ. ( Χαμαλακής Μανώλης, Καλεμάκης Βαγγέλης, Αλεξανδράκης Μιχάλης, Κωστομανωλάκη Ευαγγελία, Σπανού Αναστασία, Πετροπούλου Σούλα, Χριστοδουλάκη Ευαγγελία) και 2 αναπληρωματικών μελών (Ζαχαριουδάκη Πέλλα, Ντισπυράκη Γαρυφαλλιά).
Ευχόμαστε στο νέο Δ.Σ . καλή θητεία !