Νότια Κρήτη
Νησιωτικές Πέρδικες παρέλαβε ο 2ος Κυνηγετικός Σύλλογος Μοιρών (φώτο)
Μετά το πέρας της ανάπτυξης τους θα απελευθερωθούν για τον εμπλουτισμό του τόπου μας.
Ενημέρωση από τον 2ο Κυνηγετικό Σύλλογο Μοιρών:
“Ο Σύλλογος μας μόλις παρέλαβε σήμερα Νησιωτικές Πέρδικες για την Ανάπτυξη τούς στον Κλωβό Προσαρμογής μας, μετά το πέρας της ανάπτυξης τούς θα γίνει η Απελευθέρωση των Περδίκων σε λίγους μήνες στην Περιφέρεια του Συλλόγου μας για τον Εμπλουτισμό του Τόπου μας.”




