Νότια Κρήτη

Ο Δεσπότης της ΙΜ Γορτύνης και Αρκαδίας κ.κ. Μακάριος τραγουδά “αγρίμια κι αγριμάκια μου”!

Ο Δεσπότης της ΙΜ Γορτύνης και Αρκαδίας κ.κ. Μακάριος τραγουδά “αγρίμια κι αγριμάκια μου”!

Μιά μοναδική εκτέλεση και σπάνια ερμηνεία από τον Σεβασμιότατο κ.κ. Μακάριο

A-
A+
16/09/2017 | 12:52

Μάρτυρες μιάς μοναδικής εκτέλεσης και ερμηνείας του παραδοσιακού άσματος ¨ΑΓΡΙΜΙΑ ΚΙ ΑΓΡΙΜΑΚΙΑ ΜΟΥ” από τον Σεβασμιότατο Δεσπότη μας κ.κ. Μακάριο.

Κατά την διάρκεια της τιμητικής εκδήλωσης της ΙΜΓΑ που έγινε τον Αύγουστο στις Μοίρες , το apopsilive.gr ήταν εκεί και κατέγραψε τον Δεσπότη να τραγουδά το πασίγνωστο παραδοσιακό ριζίτικο της Κρήτης Αγρίμια κι αγριμάκια μου με ένα μοναδικό τρόπο . Ακούστε τον να τραγουδά με την συνοδεία του μουσικού συνόλου της Μητροπόλεως…