Νότια Κρήτη

Ο Κουρουθιανός που δώρισε ζωή με τον θάνατό του

Ο Κουρουθιανός που δώρισε ζωή με τον θάνατό του

Ο συγκινητικός αποχαιρετισμός από τον Πολιτιστικό Σύλλογο των Κουρουτών

A-
A+
04/12/2024 | 9:12

Ο Παναγιώτης Καπελώνης, ο οποίος έφυγε πρόσφατα από τη ζωή, έδωσε ζωή με τον θάνατό του αφού τα ζωτικά όργανα του δόθηκαν για μεταμόσχευση, εκπληρώνοντας την επιθυμία του, την οποία είχε εκφράσει στα παιδιά του.

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Κουρουτιανών, τον αποχαιρέτησε με συγκινητικά λόγια, συνοδευόμενα από μια φωτογραφία από τη νεανική του ηλικία, μέσω της εξαδέλφης του θανόντος Γεωργίας Κελέκη.

«Ξημερώματα Σαββάτου, 30 Νοεμβρίου, πέθανε ο ξάδελφός μου Παναγιώτης  Καπελώνης, ο μικρότερος γιος του Γεωργίου & της Αριάδνης Καπελώνη το γένος Ιωάννου Πλατυρράχου.

Ο Παναγιώτης γεννήθηκε στο Ρέθυμνο στις 22 Ιουλίου του ’62,  όμως τα περισσότερα χρόνια της ζωής του έζησε στο Ηράκλειο. Εργάστηκε ως οδηγός ταξί και στη συνέχεια ως υπάλληλος στα ΕΛΤΑ, αλλά η μεγάλη του αγάπη ήταν  η κρητική μουσική,  αφού όταν  ήταν 17 χρόνων δούλεψε ένα καλοκαίρι στον τρύγο στις Αρχάνες και με τα χρήματα που κέρδισε αγόρασε μία λύρα κι έμαθε μόνος του να παίζει και να διασκεδάζει με τις κοντυλιές του φίλους και συγχωριανούς σε παρέες.
Παντρεύτηκε κι απόκτησε δύο κόρες και τέσσερα εγγόνια.

Πρόσφατα αρρώστησε σοβαρά και δυστυχώς δεν τα κατάφερε να κρατηθεί. Όπως επιθυμούσε, κι είχε αφήσει σχετικές οδηγίες στα παιδιά του, ζωτικά όργανα του δωρήθηκαν για μεταμόσχευση σε άλλους ανθρώπους.

Ο Θεός ας τον αναπαύσει.

Θερμά συλλυπητήρια στις κόρες και τα εγγόνια του…»