Νότια Κρήτη

Οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Βοριζίων έφτιαξαν ηλεκτρονικά βιβλία!

Οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Βοριζίων έφτιαξαν ηλεκτρονικά βιβλία!

"Ήταν μια αρκετά όμορφη και εποικοδομητική εμπειρία για όλα τα παιδιά!"

A-
A+
20/06/2019 | 13:32

Ενημέρωση από το Δημοτικό Σχολείο Βοριζίων:

“Με επιτυχία ολοκληρώσαμε τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα “Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ2019” του εργαστηρίου ΕΔΙΒΕΑ του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε’ και Στ’ τάξεων ασχολήθηκαν με θέματα όπως ο εκφοβισμός στο διαδίκτυο(cyberbulling), η ασφάλεια και ο εθισμός, έφτιαξαν ηλεκτρονικά βιβλία για κάθε ένα από αυτά και οικοδόμησαν συνεργατικά τις γνώσεις του σχετικά με το διαδίκτυο!Ήταν μια αρκετά όμορφη και εποικοδομητική εμπειρία για όλα τα παιδιά!!!”