Νότια Κρήτη

Ορκίστηκε με κάθε επισημότητα η νέα Δημοτική Αρχή στο Δήμο Γόρτυνας (φωτο)

Ορκίστηκε με κάθε επισημότητα η νέα Δημοτική Αρχή στο Δήμο Γόρτυνας (φωτο)

Μιχάλης Κοκολάκης: " Ευχαριστώ τους δημότες για την ανανέωση της εμπιστοσύνης τους στο πρόσωπό μου".

A-
A+
27/12/2023 | 19:16

Σε πανηγυρική ατμόσφαιρα και στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της ενορίας των Αγίων Δέκα τελέστηκε στις 2.00 το μεσημέρι της Τετάρτης 27 Δεκεμβρίου η τελετή ορκωμοσίας του Δημάρχου Γότυνας,  Μιχάλη Κοκολάκη μαζί με τα μέλη του νέου Δημοτικού Συμβουλίου, τους Προέδρους και τα μέλη των κοινοτήτων του Δήμου Γόρτυνας.

Στην ορκωμοσία χοροστάτησε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Γορτύνης και Αρκαδίας, κ.κ. Μακάριος, ενώ παρέστησαν αρκετοί ιερείς από τις ενορίες του Δήμου. Στην τελετή το παρόν έδωσαν αρκετοί αυτοδιοικητικοί, πρώτου και δεύτερου βαθμού αυτοδιοίκησης, βουλευτές, εκπρόσωποι της περιφέρειας, εκπρόσωποι υπουργείων και κομμάτων, φορέων και οργανισμών, σωμάτων ασφαλείας, οι οποίοι έδωσαν τις ευχές τους για καλή θητεία και καλή δύναμη στο έργο της νέας δημοτικής αρχής.

Στην ομιλία του, ο Δήμαρχος κ. Μιχάλης Κοκολάκης ευχαρίστησε τους δημότες για την ανανέωση της εμπιστοσύνης που έδειξαν στο πρόσωπό του, επανεκλέγοντάς τον Δήμαρχο, ευχαρίστησε παλιούς και νέους συμβούλους αλλά και συνεργάτες και φίλους που πίστεψαν στο όραμα της «Μεγάλης Γόρτυνας» υποσχόμενος ότι θα εργαστεί με ζήλο και αφοσίωση για την προκοπή του Δήμου.

«Οι προκλήσεις που έχουμε να αντιμετωπίσουμε είναι πολλές και μεγάλες, έχουμε αρκετά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη και ο στόχος μας είναι να προχωρήσουμε μπροστά με τη στήριξη και τη συνεργασία όλων των δημοτικών παρατάξεων», τόνισε ο κ. Κοκολάκης. Στην ομιλία του δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει την οικογένειά του για την αμέριστη συμπαράσταση, την υπομονή και την κατανόηση που έδειξαν τόσο κατά την προεκλογική περίοδο αλλά και σε όλες τις στιγμές, δύσκολες και ευχάριστες της αυτοδιοικητικής του πορείας.

Αξίζει να σημειωθεί πως αρκετοί ήταν οι Δήμαρχοι του νομού Ηρακλείου που έσπευσαν να συγχαρούν τον Δήμαρχο Γόρτυνας, Μιχάλη Κοκολάκη και να του ευχηθούν «Καλή Θητεία». Μεταξύ αυτών οι Δήμαρχοι Φαιστού, Γρηγόρης Νικολιδάκης και Αρχανών –Αστερουσίων Μανόλης Κοκοσάλης, ο Δήμαρχος Βιάννου, Παύλος Μπαριτάκης, ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας, ο Δήμαρχος Χερσονήσου Ζαχαρίας Δοξαστάκης, ενώ παρέστη και ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος Μυλοποτάμου, Γιώργος Κλάδος.

Παρόντες στην τελετή ήταν επίσης οι βουλευτές Κωνσταντίνος Κεφαλογιάννης και Φραγκίσκος Παρασύρης, ο Πρόεδρος της ΠΕΔ Κρήτης, Γιάννης Κουράκης, εκ μέρους της Περιφέρειας Κρήτης οι Π.Σ. Νίκος Συριγωνάκης, Νίκος Σκουλάς, Θεανώ Βρέντζου και Πόπη Δασκαλάκη. Παρόντες και οι πρώην Δήμαρχοι Κόφινα, Γιάννης Χατζάκης και Γόρτυνας, Μιχάλης Δαριβιανάκης. Επίσης στην τελετή ορκωμοσίας παρέστησαν και οι επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων της αντιπολίτευσης μείζονος και ελάσσονος, Θανάσης Παπανικολάου και Δημήτρης Αρβανιτάκης, όπως και πολλοί δημοτικοί και διαμερισματικοί δημοτικοί σύμβουλοι.

Να υπενθυμίσουμε τέλος πως η νέα δημοτική αρχή αναλαμβάνει καθήκοντα από την 1η Ιανουαρίου, και στις 2 Ιανουαρίου θα συγκληθεί στην πρώτη του συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο για την εκλογή Προέδρου του Δ.Σ. και λοιπών μελών.