Νότια Κρήτη

Ορκωμοσία της νέας δημοτικής αρχής του Δήμου Φαιστού

Ορκωμοσία της νέας δημοτικής αρχής του Δήμου Φαιστού

Η τελετή ορκωμοσίας έγινε μέσα σε κλίμα πανηγυρικό χοροστατούντος του Μητροπολίτη Μακάριου.

A-
A+
21/12/2023 | 21:58

Κατάμεστη από κόσμο ήταν η αίθουσα του Πολύκεντρου Μοιρών, όπου την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου στις 6.00 το απόγευμα πραγματοποιήθηκε η τελετή Ορκωμοσίας του επανεκλεγέντα Δημάρχου Φαιστού, Γρηγόρη Νικολιδάκη μαζί με τα μέλη του νέου Δημοτικού Συμβουλίου, τους Προέδρους και τα μέλη των κοινοτήτων του Δήμου Φαιστού.

Η τελετή ορκωμοσίας πραγματοποιήθηκε μέσα σε κλίμα πανηγυρικό, χοροστατούντος του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη Γορτύνης και Αρκαδίας, κ.κ. Μακάριου, παρουσία πλήθους κόσμου, εκπροσώπων της περιφέρειας και των τοπικών αρχών, καθώς επίσης, εκπροσώπων υπουργείων και κομμάτων, φορέων και οργανισμών, σωμάτων ασφαλείας, οι οποίοι έδωσαν τις ευχές τους για καλή θητεία και καλή δύναμη στο έργο της νέας δημοτικής αρχής.

Την διεκπεραίωση της τελετής ορκωμοσίας ανέλαβε ο Διευθυντής Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου Φαιστού, κ. Χρήστος Καβαλαράκης.

Στην ομιλία του, ο Δήμαρχος κ. Γρηγόρης Νικολιδάκης ευχαρίστησε τους δημότες για την εμπιστοσύνη που του έδειξαν, υποσχόμενος ότι θα συνεχίσει να εργάζεται με ζήλο και αφοσίωση για την προκοπή του Δήμου.

«Στη νέα αυτή πενταετή θητεία, θα είμαι Δήμαρχος όλων των Δημοτών και ζητώ τη στήριξη και την συνεργασία σας για να κάνουμε τον Δήμο Φαιστού ακόμα καλύτερο».

Η νέα δημοτική αρχή αναλαμβάνει καθήκοντα από την 1η Ιανουαρίου, με σθένος και δέσμευση για τη διακυβέρνηση και την πρόοδο του Δήμου Φαιστού.