Νότια Κρήτη

Παναγιά Δήμου Γόρτυνας : “Όλοι οι κάτοικοι είμαστε μια γροθιά!”

Παναγιά Δήμου Γόρτυνας : “Όλοι οι κάτοικοι είμαστε μια γροθιά!”

A-
A+
15/07/2021 | 15:35

Στην Παναγια του Δήμου Γόρτυνας οι κάτοικοι είναι μονιασμένοι και βοηθούν ο ένας τον άλλο ενώ συμπαραστέκονται και συμμετέχουν στις διάφορές δράσεις του συλλόγου. Αυτά και άλλα πολλά μας ανέφερε ο πρόεδρος του συλλόγου κ. Χριστοφοράκης Αλέξανδρος όταν τον συναντήσαμε στην πρώτη μετα covid-19 εκδήλωση που έγινε πριν λίγες ημέρες στο χωριό. Στη camera του apopsilive.gr μίλησε επίσης κάτοικος του χωριού ….ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ