Νότια Κρήτη

Παντέρμα νιάτα!

Παντέρμα νιάτα!

A-
A+
05/05/2021 | 16:29

Σε παλιότερες εποχές, ήταν συνηθισμένη μια φωτογράφηση φίλων, που επισκεπτόταν «εξ επί τούτου» κάποιο Φωτογραφείο, για να βγάλουν μια αναμνηστική φωτογραφία, χωρίς συγκεκριμένη αφορμή, απλά και μόνο για να έχουν ένα «ενθύμιο φιλίας». Έτσι έπραξαν και οι νεαροί της φωτογραφίας κάπου στη δεκαετία του 60, στην τρίτη τους ηλικία σήμερα, ο Στέλιος από το Μορόνι και ο Μιχάλης από το Ζαρό- με τον πρώτο να έχει μάλλον… προχωρημένη πόζα για την εποχή καθώς δεν κοιτάζει το φακό, τον οποίο αγνοεί εντελώς, χαμογελώντας πλατειά στον φίλο του. Όσο για το τσιγάρο που κρατά στο χέρι, για τα μέτρα της εποχής, προσέθετε «άλλο αέρα» στο φωτογραφιζόμενο…