Νότια Κρήτη
Το πιο όμορφο Χριστουγεννιάτικο δέντρο του Συλλόγου ΑΜΕΑ Νότιας Κρήτης “Το Μέλλον”
Την Κυριακή που μας πέρασε παρά τις δυσκολίες που δημιούργησε ο άστατος καιρός, μικροί και μεγάλοι «με δόσεις» πραγματοποιήσαμε το στολισμό του χριστουγεννιάτικου δέντρου αλλά και των εγκαταστάσεων του συλλόγου Ατόμων με Αναπηρία Γονέων και Φίλων Νότιας Κρήτης “Το Μέλλον”.
Επόμενο ραντεβού στα Χριστουγεννιάτικα παζάρια του συλλόγου μας, στο Τυμπάκι τη Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου και στις Μοίρες το Σάββατο 23 Δεκεμβρίου. Καλές γιορτές σε όλους με υγεία πάνω από όλα.





