Νότια Κρήτη
Προχωρούν οι μετατροπές στο Δημαρχείο για τη μεταφορά των ΤΑΕ στους Αγίους Δέκα
Κτίριο "αστακός" με θωρακισμένες λαμαρίνες για λόγους ασφαλείας.
Με ταχείς ρυθμούς προχωρούν οι εργασίες διαμόρφωσης του χώρου στον πρώτο όροφο του Δημοτικού καταστήματος των Αγίων Δέκα, όπου πρόκειται να μεταστεγαστούν τα ΤΑΕ Μεσαράς, μετά και τις αποφάσεις που ελήφθησαν τόσο σε κεντρικό επίπεδο για την αναδιάρθρωση των Αστυνομικών Υπηρεσιών αλλά και σε τοπικό, με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Γόρτυνας να παραχωρήσει τον χώρο εντός του Δημαρχείου για τη στέγαση της νέας υπηρεσίας.
Η κάμερα του “apopsilive.gr” μπήκε πρώτη στο Δημαρχείο και σας παρουσιάζει τις αλλαγές και τις μετατροπές που έχουν γίνει στο χώρο όπου μέχρι πρότινος στεγαζόταν το ΚΕΠ του Δήμου και άλλες κοινωνικές δομές και υπηρεσίες( Κέντρο Δια Βίου Μάθησης, Βοήθεια στο Σπίτι κλπ) που έχουν μεταφερθεί σε άλλα γραφεία.
Όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτο που σας παραθέτουμε, οι εργασίες έχουν προχωρήσει αρκετά, με τη διαμόρφωση πέντε γραφείων που καταλαμβάνουν εμβαδόν 100 τ.μ. περίπου, σύμφωνα με τη μελέτη που εκπόνησε το ίδιο το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και τις υποδείξεις των αρμοδίων μηχανικών. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η διαμόρφωση των χώρων γίνεται λαμβάνοντας υπόψη όλα τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλείας, καθώς χρησιμοποιούνται στα χωρίσματα με τους εξωτερικούς χώρους ενισχυμένες λαμαρίνες και θωρακισμένες κατασκευές με “βαριά” υλικά, καθαρά για προληπτικούς λόγους.
Παράλληλα προχωρούν και οι ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, ώστε πολύ σύντομα να είναι έτοιμα τα γραφεία για τη μεταστέγαση της έδρας των ΤΑΕ Μεσαράς και των 50 περίπου ένστολων και διοικητικών που την αποτελούν από τις Μοίρες στους Αγίους Δέκα.
Οι εν λόγω εργασίες προχωρούν με την αποκλειστική ευθύνη της δημοτικής αρχής, εφόσον η Αποκεντρωμένη Διοίκηση δεν ενέκρινε την απόφαση της διαμόρφωσης του χώρου με δαπάνη του Δήμου, καθότι δεν μπορούσε να εγκρίνει δαπάνη που αφορά ένα άλλο Υπουργείο και έναν άλλο φορέα, πέραν του Υπουργείου Εσωτερικών. Με δεδομένη όμως την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Γόρτυνας και τη βούληση της τοπικής κοινωνίας, που ήθελε στην έδρα του Δήμου τη νέα υπηρεσία, προχώρησαν οι σχετικές εργασίες στο χώρο, όπου παραχωρήθηκε δωρεάν και που διαμορφώνεται κατάλληλα για να φιλοξενήσει τα ΤΑΕ Μεσαράς.
Δείτε εδώ τις αποκλειστικές φωτο από το εσωτερικό του κτιρίου.






