Νότια Κρήτη
“Στερνό Αντίο” σήμερα στον Γιώργο Γενιτσαρίδη που έφυγε σε ηλικία 47 ετών
Συλλυπητήριες ανακοινώσεις από την ΕΠΣΗ και από την Ακαδημία του "Αστερίωνα"
Το στερνό αντίο θα πουν σήμερα Κυριακή 14 Ιανουαρίου στον 47χρονο Γιώργο Γενιτσαρίδη τις 3:30 το μεσημέρι η οικογένεια, οι συγγενείς, οι φίλοι και όσοι τον γνώρισαν και τον αγάπησαν στην σύντομη ζωή του.
Η κηδεία του θα γίνει από τον Ιερό Ναό του Αγίου Τίτου στο Ασήμι ενώ η σορός του θα βρίσκεται στο ναό από τις 2 το μεσημέρι.

Ο άτυχος άνδρας, πατέρας τριών παιδιών, το μεσημέρι του Σαββάτου αισθάνθηκε αδιαθεσία στο ελαιουργείο και διεκομίσθη στο Κέντρο Υγείας του Χάρακα όπου κατέληξε από ανακοπή καρδιάς.
Το γεγονός έχει σοκάρει την ευρύτερη κοινωνία του Ασημίου όπου δραστηριοποιούνταν ο ίδιος και η σύζυγος του Ελένη Χατζάκη ιδιοκτήτρια φροντιστηρίου ξένων γλωσσών.
Τα συλλυπητήρια μηνύματα εξακολουθούν να καταφθάνουν από παντού καθώς ο εκλιπών είχε διατελέσει δημοτικός σύμβουλος και αντιπρόεδρος του Δ.Σ. Γόρτυνας για πολλά χρόνια ενώ ήταν και ενεργό μέλος της διοίκησης της ποδοσφαιρικής Ομάδας του Ασημίου και της Ακαδημίας του “Αστερίωνα” .
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΕΠΣΗ
«O πρόεδρος Νίκος Τζώρτζογλου και το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΠΣΗ εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια για τον θάνατο του παράγοντα του Ασημίου, Γιώργου Γενιτσαρίδη.
Το Ασήμι πενθεί για την απώλεια ενός νέου ανθρώπου, εξαιρετικού οικογενειάρχη και μέλους της τοπικής κοινωνίας και του σωματείου, με πολύτιμη προσφορά. Ο Γιώργος Γενιτσαρίδης ήταν μάλιστα εκείνος που στήριξε από την πρώτη στιγμή την διοργάνωση του φετινού Super Cup της ΕΠΣΗ στο γήπεδο Ασημίου και συνέβαλλε τα μέγιστα στην οργανωτική επιτυχία και φιλοξενία της διοργάνωσης. Η ΕΠΣΗ συλλυπείται το Ασήμι και την οικογένειά του και συμπαραστέκεται στο βαρύ πένθος τους. Με απόφαση της Επιτροπής Πρωταθλήματος ο προγραμματισμένος για αύριο αγώνας του 2ου Ομίλου της Α2 ΕΠΣΗ Γαρίπα-Ασήμι αναβάλλεται”.
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την Ακαδημία Ποδοσφαίρου “Αστερίωνας”
“Από σήμερα η οικογένεια μας γίνεται πιο φτωχή. Η είδηση της απώλειας ενός εκλεκτού μέλους της αθλητικής μας κοινότητας μας έχει συγκλονίσει. Άνθρωπος δημιουργικός, εργατικός ,καλός οικογενειάρχης και εξαιρετικός χαρακτήρας!
Αγαπητέ Γιώργο, φίλε μας και συνοδοιπόρε μας, Θα είσαι για πάντα μαζί μας για πάντα στην καρδιά μας! Καλό σου ταξίδι ! Τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια.
Υ.Γ. Μετά από έκτακτη συνεδρίαση το Δ.Σ της Ακαδημίας μας αποφάσισε να παρευρεθεί σύσσωμο στην εξόδιο ακολουθία. Και αντί στεφάνου να γίνει κατάθεση χρηματικού ποσού”.