Νότια Κρήτη
Συνάντηση Μιχάλη Κοκολάκη με τον Υφυπουργό Ανάπτυξης, Μάξιμο Σενετάκη
Στο επίκεντρο προβλήματα και αναπτυξιακά ζητήματα του Δήμου.
Συνάντηση με τον Υφυπουργό Ανάπτυξης, Μάξιμο Σενετάκη, είχε ο Δήμαρχος Γόρτυνας, Μιχάλης Κοκολάκης, στο Δημαρχείο Γόρτυνας, στους Αγίους Δέκα.
Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκαν θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Ανάπτυξης, ενώ ο Υφυπουργός ενημερώθηκε, επίσης, για προβλήματα και αναπτυξιακά ζητήματα του Δήμου Γόρτυνας. Στην συνάντηση συμμετείχαν η Γενική Γραμματέας του Δήμου Γόρτυνας, Δικηγόρος, Κέλυ Γαρεφαλάκη και η Ειδική Συνεργάτης του Δημάρχου, Πολιτικός Μηχανικός, Ελένη Μακρή.