Νότια Κρήτη

Συνάντηση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών “ΦΑΙΣΤΟΣ” με τον Δήμαρχο Φαιστού

Συνάντηση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών “ΦΑΙΣΤΟΣ” με τον Δήμαρχο Φαιστού

Η συνάντηση είχε εθιμοτυπικό μα και ουσιαστικό χαρακτήρα.

A-
A+
25/09/2019 | 8:52

«Τους στρατηγικούς σχεδιασμούς της νέας Δημοτικής Αρχής σε σχέση με τις δομές της εκπαίδευσης στο Δήμο Φαιστού, αλλά και την ευρύτερη φιλοσοφία που διέπει τη λειτουργία της στον τομέα της Παιδείας είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν στη διάρκεια συνάντησης ο Δήμαρχος Γρηγόρης Νικολιδάκης και η Αντιδήμαρχος αρμόδια για θέματα Παιδείας Βασιλεία Αρμουτάκη με το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης Μεσαράς «ΦΑΙΣΤΟΣ».

Η συνάντηση, που είχε εθιμοτυπικό μα και ουσιαστικό χαρακτήρα, πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Φαιστού και χαρακτηρίζεται ως εποικοδομητική.
Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπ/κων Μεσαράς «ΦΑΙΣΤΟΣ» Γρηγόρης Γιαμαλάκης κατάθεσε Υπόμνημα με μια σειρά από τα κυριότερα ζητήματα, που απασχολούν τον εκπαιδευτικό κόσμο (Κενά στην Εκπαίδευση, Λειτουργία Σχολικών Επιτροπών, Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση, Ειδική αγωγή, Κτιριακά προβλήματα, Επανακαθορισμός των δυσπρόσιτων σχολείων του Νομού Ηρακλείου, Σχολικά γεύματα, Ίδρυση δεύτερης Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης στη Μεσαρά και Πολυνομοσχέδιο «σκούπα» για συνδικαλιστικές ελευθερίες και μισθούς εργαζομένων).

Στη συνέχεια ο κ. Νικολιδάκης, αφού άκουσε προσεκτικά τα αιτήματα των εκπαιδευτικών, διαβεβαίωσε ότι η συνεργασία του θα είναι στενή και αποδοτική. Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Μεσαράς «ΦΑΙΣΤΟΣ» Γρηγόρης Γιαμαλάκης, δήλωσε: «Πιστεύουμε πως ξεκίνησε σήμερα μια γόνιμη συνεργασία με το Δήμαρχο Φαιστού Γρηγόρη Νικολιδάκη. Άλλωστε τα ζητήματα που καλούμαστε να διαχειριστούμε εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές και Δημοτική αρχή αποτελούν για όλους μας ύψιστη προτεραιότητα. Θα είμαστε αρωγοί και συμπαραστάτες στην προσπάθεια αναβάθμισης των συνθηκών, αλλά και της αντιμετώπισης των ευρύτερων εκπαιδευτικών προβλημάτων στην περιοχή μας».

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, είναι αναγκαία η ενίσχυση της δημόσιας Παιδείας, για να γίνει το δημόσιο σχολείο ελκυστικό για όλα τα παιδιά, χωρίς φραγμούς και διακρίσεις. Ένα σχολείο που να διαμορφώνει ελεύθερους και σκεπτόμενους πολίτες, ικανούς να διεκδικούν τα δικαιώματά τους.
ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Κενά στην Εκπαίδευση.

Οι παραπάνω από 20.000 προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών από το Υπουργείο Παιδείας και τα πολυάριθμα εκπαιδευτικά κενά που υπάρχουν ακόμη στις δύο βαθμίδες της Εκπαίδευσης σε πανελλαδικό επίπεδο, καταδεικνύουν την αναγκαιότητα των διορισμών μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού στα Δημόσια Σχολεία της χώρας.
Με τον πλέον επίσημο τρόπο η κυβέρνηση της ΝΔ παραδέχτηκε πως η πολιτική της επιλογή είναι να μην προχωρήσει σε διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών στη Γενική Εκπαίδευση. Ο κ. Μητσοτάκης σε συνέντευξη τύπου, στο πλαίσιο της 84ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, ανέφερε πως η κυβέρνηση για να πραγματοποιήσει μόνιμες προσλήψεις θα πρέπει να «καταγραφούν πρώτα οι ανάγκες» ώστε να υπάρξει «ουσιαστικός σχεδιασμός».

Εδώ πρέπει να τονίσουμε πως τα κενά στη Δημόσια Εκπαίδευση είναι επίσημα καταγεγραμμένα και γνωστοποιημένα. Άρα, το επικοινωνιακό τέχνασμα περί καταγραφής αναγκών είναι βαθιά υποκριτικό απέναντι σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές. Παράλληλα, υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στη διαδικασία των 4.500 μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή, που έχει ξεκινήσει από το προηγούμενο σχολικό έτος και συνεχώς η πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας μεταθέτει το χρονοδιάγραμμα πραγματοποίησής τους.
Στο Νομό Ηρακλείου, έπειτα από τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της Α’ φάσης προσλήψεων, υπάρχουν ακόμη 256 κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση – τα περισσότερα απ΄αυτά στη Μεσαρά.

Λύση:

• Μαζικοί Μόνιμοι διορισμοί στη Δημόσια Εκπαίδευση. Εθνικό σχέδιο για την Παιδεία και γενναία κρατική χρηματοδότηση για τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
• Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης Μεσαράς «ΦΑΙΣΤΟΣ» ζητά από την πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας να προχωρήσει άμεσα σε νέες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, για την κάλυψη των αναγκών.
Λειτουργία Σχολικών Επιτροπών.

H διαρκής μείωση της οικονομικής επιχορήγησης για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολικών μονάδων, που πραγματοποιήθηκε τα τελευταία χρόνια με πρόσχημα τις μνημονιακές δεσμεύσεις, επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Τα ποσά που διατίθενται στις σχολικές μονάδες σε καμία περίπτωση δεν αρκούν ώστε να καλυφθούν οι λειτουργικές ανάγκες των σχολείων.
Τα προβλήματα ελλιπούς χρηματοδότησης ενισχύονται από τη δυσλειτουργία που παρατηρείται στο σύστημα απόδοσης των χρημάτων από τους Δήμους στις σχολικές μονάδες.

Προτείνουμε να ζητήσουν οι Δήμοι Φαιστού και Γόρτυνας έκτακτη επιχορήγηση για την κάλυψη των αναγκών των Σχολικών Επιτροπών, διαγραφή χρεών (αν υπάρχουν) και εκπόνηση κτιριολογικών μελετών για τα σχολεία της Μεσαράς. Αφορολόγητο πετρέλαιο για τα σχολεία, απαλλαγή των σχολείων από την πληρωμή των ΔΕΚΟ, απαλλαγή ΦΠΑ για τις σχολικές επιτροπές, που αφορούν τις δαπάνες για προμήθεια αναλωσίμων.
Επίσης, να εξοπλιστούν σταδιακά όλες οι σχολικές μονάδες με νέους ΗΥ και διαδραστικούς πίνακες και να αποδοθεί άμεσα το ποσό των 3000€ στα σχολεία που έχει εγκριθεί η ίδρυση και λειτουργία Σχολικών Βιβλιοθηκών, για την αγορά βιβλίων, ΗΥ, προτζέκτορα και εκτυπωτή. Η καταβολή του ποσού από τις Σχολικές Επιτροπές εκκρεμεί εδώ κι ένα χρόνο, ενώ φέτος ιδρύθηκαν και νέες Σχολικές Βιβλιοθήκες σε σχολεία της Μεσαράς…

Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση.

• Δίχρονη προσχολική αγωγή και εκπαίδευση. Πρόγραμμα ανάπτυξης των δομών του Νηπιαγωγείου για να γίνει επιτέλους πράξη η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση για όλα τα παιδιά.

• Υπάρχει ήδη οξυμένο πρόβλημα στέγασης των παιδιών, που θα στεγαστούν σε προκάτ αίθουσες στην αυλή του 2ου Δημοτικού σχολείου στις Μοίρες. Το Δημόσιο Νηπιαγωγείο αποτελεί μια αναγκαιότητα κοινωνική και παιδαγωγική που αφορά στην εκπαίδευση, την ψυχοσωματική ανάπτυξη και διαπαιδαγώγηση των πιο ευαίσθητων από τους μικρούς μας μαθητές, τα προνήπια και νήπια και ζητάμε να εφαρμοστεί με όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται.

• Βοηθητικό προσωπικό, όπως είναι θεσπισμένο και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στα Νηπιαγωγεία.

Ειδική αγωγή

• Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, αναβαθμισμένη Ειδική Αγωγή. Με μόνιμες δομές, στήριξη των ΚΕΣΥ και διαμόρφωση αποκεντρωμένων υπηρεσιών ανά ομάδα σχολείων και στελεχωμένα με ειδικό προσωπικό (π.χ. ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, κλπ).

• Κάθε παιδί με Ειδικές Ανάγκες να έχει το κατάλληλο γι’ αυτό σχολείο, να φοιτά δηλαδή υποχρεωτικά στη δημόσια εκπαίδευση και στη δομή που έχει ανάγκη. Ούτε ένα παιδί με αναπηρία στο σπίτι του ή σε σχολείο που δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες του.

• Προσλήψεις μόνιμου ειδικευμένου προσωπικού και βοηθητικού προσωπικού για τη στήριξη των παιδιών με αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες όπως επίσης και κατασκευή κατάλληλων κτιρίων και εμπλουτισμός με το απαραίτητο εποπτικό και διαγνωστικό υλικό.

• Να ιδρυθούν νέα Τμήματα Ένταξης (Τ.Ε.) στα Δημοτικά σχολεία Βώρων, Γαλιάς, Καμαρών, Πετροκεφαλίου, Πιτσιδίων, Σκουρβούλων και 2ο Τυμπακίου, αφού τα συγκεκριμένα σχολεία πληρούν όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις που θέτει το Υπουργείο Παιδείας.

• Να υπάρξει σαφές πλαίσιο εκπαιδευτικής πολιτικής για την Ειδική και γενικότερα την αντισταθμιστική Εκπαίδευση.

Κτιριακά προβλήματα.

Τα περισσότερα σχολεία στους Δήμους Γόρτυνας και Φαιστού αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα και σοβαρές ελλείψεις στη συντήρηση των κτιριακών υποδομών. Ζητάμε να υπάρξει βούληση για μόνιμη λύση του κτιριακού θέματος των σχολείων της Μεσαράς και αύξηση των δαπανών για την υλικοτεχνική υποδομή και τη συντήρηση των σχολείων.
Να ελεγχθούν άμεσα όλα τα σχολικά κτίρια. Να πραγματοποιηθούν ουσιαστικοί έλεγχοι από αρμόδιες κρατικές επιτροπές σε συνεργασία με τις τεχνικές υπηρεσίες των Δήμων Φαιστού και Γόρτυνας, να τοποθετηθούν άμεσα ράμπες και τουαλέτες για ΑΜΕΑ, να γίνει έλεγχος για τα μέσα πυροπροστασίας, καθώς και ο απαραίτητος προσεισμικός έλεγχος, ώστε να παρασχεθούν πιστοποιητικά καταλληλότητας για όλες τις σχολικές μονάδες.

Επανακαθορισμός των δυσπρόσιτων σχολείων του Νομού Ηρακλείου

Καταγγείλαμε με δριμύτατες ανακοίνωσεις μας (23 /8 και 9/9/2018) το Υπουργείο Παιδείας για την εσφαλμένη απόφαση του για τον ελλιπή ορισμό των δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων της Μεσαράς. Μετά την ανακοίνωση του Συλλόγου μας για τα δυσπρόσιτα άρχισαν οι επερωτήσεις Βουλευτών προς τον Υπουργό Παιδείας για ν’ αναθεωρήσει τις αποφάσεις του. Ακολούθως, δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ η νέα τροποποιητική Απόφαση του Υπουργείου για τα δυσπρόσιτα σχολεία και στην οποία περιλαμβάνονται τα σχολεία του Αντισκαρίου, του Αγίου Κυρίλλου, του Κρότου και των Σκουρβούλων. Πρόκειται όμως για “μερική” δικαίωση… Όσον αφορά όμως την περιοχή της Μεσαράς στην οποία υπηρετούν πλήθος Εκπαιδευτικών και τη στελεχώνουν κάθε χρόνο εκατοντάδες αναπληρωτές, η αδικία παραμένει… Γιατί και πάλι τα Βορίζια και οι Καμάρες παρέμειναν εκτός;

Ο Σύλλογος μας προτείνει να χαρακτηριστούν δυσπρόσιτα τα σχολεία σε Βορίζια και Καμάρες, όπου λειτουργούν σχολικές μονάδες, απομακρυσμένες από το Ηράκλειο και με δυσχερές οδικό δίκτυο, μιας και ο Νομός Ηρακλείου διακρίνεται από ιδιαίτερα γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά που δυσκολεύουν την πρόσβαση σε πολλές περιοχές, ενώ ταυτόχρονα τα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν διευκολύνουν καθόλου τους εκπαιδευτικούς στην μετάβασή τους σε αυτές.

Επιμένουμε στην πρότασή μας – ζητάμε τη στήριξη των Δήμων της περιοχής μας – και καλούμε τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να αναθεωρήσει και να διορθώσει άμεσα τις λανθασμένες επιλογές της προηγούμενης κυβέρνησης για τα δυσπρόσιτα σχολεία της Μεσαράς. Είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει για τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς αυτών των χωριών…

Σχολικά γεύματα

Σε οκτώ (8) Δημοτικά Σχολεία της Μεσαράς επεκτείνεται το Πρόγραμμα «Σχολικά Γεύματα» για το σχολικό έτος 2019-2020.

Πρόκειται για τα σχολεία:

1.ΔΣ Αγίων Δέκα, 2. ΔΣ Βαγιονιάς, 3. ΔΣ Μεγάλης Βρύσης, 4. 2ο ΔΣ Μοιρών, 5. ΔΣ Πετροκεφαλίου, 6. ΔΣ Πύργου, 7. 1ο ΔΣ Τυμπακίου και 8. ΔΣ Χάρακα.

Το Πρόγραμμα απευθύνεται στο σύνολο των μαθητών των επιλεγμένων σχολείων, με τη σύμφωνη γνώμη των γονέων-κηδεμόνων αυτών. Από την πρώτη στιγμή υλοποίησης του προγράμματος «σχολικά γεύματα» τονίσαμε ότι η πολιτεία, που όλα αυτά τα χρόνια αντιμετωπίζει το ζήτημα αποσπασματικά εκχωρώντας την μέριμνα για προγράμματα σίτισης των μαθητών σε ιδιωτικούς φορείς, δίχως να είναι σε θέση να ελέγξει το αν όλα αυτά τα προγράμματα στοχεύουν πράγματι στην στήριξη των μαθητών ή τα κίνητρά τους είναι ξένα προς τη σχολική και κοινωνική πραγματικότητα, με τις υπουργικές αποφάσεις για τα «σχολικά γεύματα» (με τρόπο επικίνδυνο για την υγεία των μαθητών) αποποιείται την υποχρέωση της για εξασφάλιση της ποιότητας των γευμάτων και αποπειράται να την μεταφέρει, εκ του πονηρού, στους εκπαιδευτικούς, αναθέτοντάς τους και την υποχρέωση του ελέγχου της ποιότητας των γευμάτων.

Οι Σύλλογοι Διδασκόντων των συγκεκριμένων σχολείων λαμβάνοντας υπόψη τους τα εξής:

1. Δεν υπάρχουν στα παραπάνω σχολεία αίθουσες σίτισης – εστιατόρια με κατάλληλες υποδομές παρά μόνο αίθουσες διδασκαλίας, εργαστήρια και γραφεία.

2. Δεν υπάρχει το κατάλληλο προσωπικό τραπεζαρίας και καθαριότητας, ούτε εξειδικευμένο προσωπικό με γνώσεις σχετικά με τον ποιοτικό έλεγχο τροφίμων, κάτι που αποτελεί πολύ σοβαρό πρόβλημα σε σχέση με τους κινδύνους που δημιουργούνται για την υγεία των μαθητών αφού δεν τηρούνται ανάμεσα σε άλλα και οι υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις που τίθενται στη σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας προς τις Δ/νσεις Υγείας με θέμα τους ελέγχους σε σχολεία.

3. Οι εκπαιδευτικοί είναι επιστήμονες παιδαγωγοί με έργο τους την αγωγή και εκπαίδευση των μαθητών και δεν διαθέτουν τις απαιτούμενες από το νόμο τεχνικές γνώσεις για τον ποιοτικό έλεγχο των γευμάτων.

4. Η ευθύνη της ποιότητας ανήκει στον επιλεγμένο προμηθευτή και του αρμόδιου Υπουργείου που του ανέθεσε το έργο και οφείλει με επιτροπές ελέγχου που απαρτίζονται από τεχνικούς υπαλλήλους να ελέγχει και να πιστοποιεί την ποιότητα των γευμάτων.

ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ

Από τους μαθητές-τριες που θα συμμετέχουν στο Πρόγραμμα των δωρεάν σχολικών γευμάτων να σιτίζονται στο σχολείο μόνο οι μαθητές του Ολοήμερου όπως γινόταν μέχρι σήμερα. Οι υπόλοιποι μαθητές-τριες να παίρνουν το γεύμα στο σπίτι τους όπως προβλεπόταν στην πρώτη σχετική Υ.Α.

Ίδρυση δεύτερης Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης στη Μεσαρά.

Η λειτουργία μίας και μοναδικής Δ/νσης συνεχίζει να προκαλεί – παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλλονται από τους εργαζόμενους στη Δ/νση Ηρακλείου – προβλήματα γραφειοκρατικής δυσλειτουργίας. Για παράδειγμα στο Νομό Ηρακλείου με σχεδόν 3000 εκπαιδευτικούς και εκατοντάδες σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (με αρκετά ολιγοθέσια σε ορεινά χωριά), πώς μπορεί να εξυπηρετεί τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες μία μονάχα Δ/νση Εκπαίδευσης;

Οφείλει το Υπουργείο Παιδείας να κοιτάξει εκ νέου με την πλέον σοβαρότητα το θέμα και να συμπεριλάβει στο νέο νομοσχέδιο για την εκπαίδευση, τη δημιουργία και λειτουργία σε κάθε μεγάλο Νομό (όπως άλλωστε έγινε στην Αττική και σε άλλους Νομούς), ανάλογα με τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες, αλλά και τη χωροταξία των σχολείων, δύο Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Ειδικότερα, στο Νομό Ηρακλείου είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί και δεύτερη Διεύθυνση Εκπαίδευσης στη Μεσαρά, λόγω της μεγάλης διασποράς των σχολικών μονάδων και των ιδιαίτερων συνθηκών.
Πολυνομοσχέδιο «σκούπα» για συνδικαλιστικές ελευθερίες και μισθούς εργαζομένων.
Ολοκληρώθηκε η διαδικασία «δημόσιας διαβούλευσης» του Αναπτυξιακού Νομοσχεδίου. Με το νομοσχέδιο αυτό η Κυβέρνηση της Ν.Δ. προωθεί ένα είδος «ανάπτυξης» που μόνο σε όφελος της κοινωνίας και των εργαζόμενων δεν θα είναι.

Προβλέπονται η δημιουργία ηλεκτρονικού μητρώου συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργαζομένων, η ηλεκτρονική ψηφοφορία για τη λήψη απόφασης για απεργία, καθώς και η υπερίσχυση της επιχειρησιακής έναντι της κλαδικής συλλογικής σύμβασης εργασίας, όταν ο εργοδότης επικαλείται οικονομικά προβλήματα της επιχείρησης. Το νομοσχέδιο αυτό αποτελεί τον οριστικό ενταφιασμό των κλαδικών συμβάσεων. Για την όποια επέκταση τους προστίθεται και ο όρος να υπάρχει «τεκμηρίωση των επιπτώσεων στην ανταγωνιστικότητα του κλάδου».

Ακόμη, προτείνει συνυπευθυνότητα του εργαζόμενου για την μη καταβολή ασφαλιστικών εισφορών από τον εργοδότη, με αποτέλεσμα την μη αναγνώριση των ενσήμων, ενώ υπονομεύει την πληρωμή της υπερωριακής απασχόλησης με το πλαφόν 12% που βάζει δήθεν για καταπολέμηση της μερικής απασχόλησης.

Στόχος είναι ο κυβερνητικός εργοδοτικός έλεγχος των σωματείων, η φαλκίδευση του απεργιακού δικαιώματος και η καταστρατήγηση των ΣΣΕ. Ουσιαστικά, επιχειρείται ο εργοδοτικός – κυβερνητικός έλεγχος και το φακέλωμα των Σωματείων και των συνδικαλιστών.

Το πολυνομοσχέδιο ορίζει ως ανώτατη αρχή τον Υπουργό Εργασίας, ώστε να καθορίζει με Υπουργικές Αποφάσεις το συνδικαλιστικό νόμο και τα καταστατικά των Σωματείων, να τα υπερβαίνει, καθώς θα ορίζει και τον τρόπο λήψης αποφάσεών τους.

Υπενθυμίζουμε στην κυβέρνηση πως η συνδικαλιστική ελευθερία και δράση κατοχυρώνεται στο Σύνταγμα, προστατεύεται από Διεθνείς Συμβάσεις Εργασίας (οι οποίες υπερισχύουν κάθε αντίθετης διάταξης νόμου, σύμφωνα με το άρθρο 28§1 του Συντάγματος) και ρυθμίζεται νομοθετικά με τον Ν.1264/1982.

Το δικαίωμα της απεργίας αποτελεί το ύστατο όπλο των εργαζομένων και οφείλουμε να το υπερασπίσουμε με όλες μας τις δυνάμεις. Το δικαίωμα όλων στη δημόσια ασφάλιση είναι αναφαίρετο και αγωνιζόμαστε για να μην τολμήσει η κυβέρνηση να ψηφίσει στη Βουλή νομοσχέδιο ιδιωτικοποίησης της επικουρικής ασφάλισης.

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, είναι αναγκαία η ενίσχυση της δημόσιας Παιδείας, για να γίνει το δημόσιο σχολείο ελκυστικό για όλα τα παιδιά, χωρίς φραγμούς και διακρίσεις. Ένα σχολείο που να διαμορφώνει ελεύθερους και σκεπτόμενους πολίτες, ικανούς να διεκδικούν τα δικαιώματά τους.
Σε κάθε περίπτωση ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης Μεσαράς «ΦΑΙΣΤΟΣ» θα βρίσκεται σε συνεχή επαγρύπνηση και θα είναι στην πρώτη γραμμή των αγώνων και των κινητοποιήσεων για τη διεκδίκηση μιας ποιοτικής και πραγματικής Δημόσιας Εκπαίδευσης για όλους τους μαθητές μας.

Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας

Γρηγόρης Γιαμαλάκης Τίτος Ζερβάκης