Νότια Κρήτη

Συνεχίζεται η κατάληψη στο Γυμνάσιο Τυμπακίου

Συνεχίζεται η κατάληψη στο Γυμνάσιο Τυμπακίου

Οι συνεχιζόμενες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό στο επίκεντρο.

A-
A+
18/10/2019 | 8:53

Μετά τις καταλήψεις των Γυμνασίων από μαθητές στο Χάρακα και στη Βιάννο, σε κατάληψη προχώρησαν και οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Ιεράπετρας, του Γυμνασίου Γουβών αλλά και του Γυμνασίου Τυμπακίου.

Για δεύτερη συνεχόμενη μέρα, οι μαθητές του Γυμνασίου Τυμπακίου πραγματοποίησαν κατάληψη στο χώρο του σχολείου, με βασικό αίτημα τους την κάλυψη των κενών που συνεχίζουν να υφίστανται, ένα μήνα έπειτα από την έναρξη της σχολικής χρονιάς.