Νότια Κρήτη
Την Κυριακή στην Αγία Γαλήνη η κηδεία της άτυχης καθηγήτριας
Την προσεχή Κυριακή 14/2 στις 12 η ώρα το μεσημέρι θα γίνει η κηδεία της άτυχης καθηγήτριας Δέσποινας Καλλιπέτη που «έφυγε» αιφνίδια από τη ζωή . Η σορός της θα βρίσκεται από τις 11πμ στην εκκλησία για προσκύνημα πάντα με τις γνωστές προφυλάξεις λόγω του covid-19.
Nα σημειώσουμε ότι η Δέσποινα ήταν συνταξιούχος καθηγήτρια βιολόγος, υπηρέτησε επί χρόνια στο Γυμνάσιο-Λύκειο Τυμπακίου και Πόμπιας. Ήταν παντρεμένη με τον επίσης εκπαιδευτικό Μπαγουράκη Ηρακλή και είχαν δύο παιδιά που υπηρετούν σήμερα μόνιμα στις ένοπλες δυνάμεις μας.