Νότια Κρήτη

Το 1ο Δημοτικό Μοιρών συλλέγει καπάκια για ένα καλύτερο “ΜΕΛΛΟΝ”

Το 1ο Δημοτικό Μοιρών συλλέγει καπάκια για ένα καλύτερο “ΜΕΛΛΟΝ”

Η δράση αυτή θα έχει σαν αποτέλεσμα την αγορά αναπηρικών αμαξιδίων και αναλώσιμου υλικού.

A-
A+
08/10/2019 | 11:08

Ενημέρωση από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μοιρών:

Με χαρά σας ενημερώνουμε οτι το σχολείο μας θα συμμετέχει όπως και κάθε χρόνο στο «Συλλέγουμε καπάκια για ένα καλύτερο ΄΄ΜΕΛΛΟΝ΄΄» θα πραγματοποιηθεί και φέτος. Αρωγός και συμπαραστάτης, τα παιδιά μας μπορούν να τα πηγαίνουν στην διεύθυνση του σχολείου μας ,καθώς η ανακύκλωση είναι ένα θέμα που μας αφορά όλους. Πόσο μάλλον όταν η δράση αυτή θα έχει σαν αποτέλεσμα την αγορά αναπηρικών αμαξιδίων και αναλώσιμου υλικού. Ανακοινώνουμε λοιπόν επίσημα την έναρξη του διαγωνισμού που θα διαρκέσει από τώρα μέχρι και τις 31/5/2020
ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: Τα καπάκια πρέπει να είναι αποκλειστικά και μόνο από πλαστικά μπουκάλια νερού, χυμών, αναψυκτικών και γάλακτος. Και αυτό διότι σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, εισαγωγής άλλων πλαστικών αντικειμένων εκτός των προαναφερθέντων, η παρτίδα αλλοιώνεται και καταστρέφεται η ποιότητά της.