Νότια Κρήτη
Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Τυμπακίου τήρησε το έθιμο της βασιλόπιτας
Με τη φροντίδα του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων
Την Βασιλόπιτα «για το καλό» του νέου χρόνου και μιας σχολικής χρονιάς «με πρόοδο και προκοπή», έκοψε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Τυμπακίου.
Ο Σύλλογος, τηρώντας την παράδοση κοπής της Βασιλόπιτας, αποφάσισε να προσφέρει στα παιδιά, ως συμβολικό δώρο, ένα βιβλίο στον τυχερό που θα βρει το φλουρί. Δώρο που τα μέλη του Συλλόγου φρόντισαν να είναι ανάλογο ηλικιακά με την τάξη φοίτησης, ως ενθύμιο σχολικής χρονιάς.
Έτσι, σε κάθε τμήμα προσφέρθηκαν αναλόγως του αριθμού των μαθητών και αντίστοιχα κομμάτια Βασιλόπιτας. Επίσης προσφέρθηκε στους εκπαιδευτικούς του Σχολείου Βασιλόπιτα και ένα βιβλίο στον τυχερό που κέρδισε το φλουρί, με πολλές ευχές για «μια δημιουργική χρονιά με υγεία»!
