Νότια Κρήτη
Το φυτό που νίκησε την ξηρασία αλλά και… τον ίδιο τον θάνατο!

Μέσα στο κατάξερο, αυτή την εποχή, τοπίο του Κρητικού νότου, το άνθος του αθάνατου “κάνει τη διαφορά”, ανθίζοντας και λουλουδίζοντας εν μέσω καύσωνα και γενικής ξηρασίας, αποδεικνύοντας ότι το όνομα του εντυπωσιακού σε ύψος φυτού που απαθανατίσαμε (τι ταιριαστό ρήμα!) στον Σίβα Δήμου Φαιστού μόνο τυχαίο που δεν είναι!
Ο αθάνατος είναι “όνομα και πράμα”: Δεν πεθαίνει ποτέ σαν φυτό! Αν και μόλις εμφανιστεί το άνθος του αυτό σηματοδοτεί τον τελευταίο του χρόνο εν ζωή, το φυτό παραμένει οστόσω αθάνατο γιατί σειρά πιάνουν οι παραφυάδες του για να ανθίσουν!