Νότια Κρήτη

Το Γυμνάσιο και Λύκειο Πόμπιας ευχαριστεί για τα θερμόμετρα και τα αντισηπτικά

Το Γυμνάσιο και Λύκειο Πόμπιας ευχαριστεί για τα θερμόμετρα και τα αντισηπτικά

A-
A+
21/09/2020 | 14:22

Οι Σύλλογοι Διδασκόντων, οι Διευθυντές και οι μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου Πόμπιας ευχαριστούν θερμά τον Πολιτιστικό Σύλλογο Πόμπιας για την προμήθεια αντισηπτικών και τον Σύλλογο Οικιστών Καλών Λιμένων για την προμήθεια θερμομέτρων μετώπου.

Οι Διευθυντές, οι Καθηγητές και οι μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου Πόμπιας