Νότια Κρήτη

Mε υπερηφάνια και καμάρι η Αναστασία

Mε υπερηφάνια και καμάρι η Αναστασία

Σημαιοφόρος στο 2ο Δ.Σ. Μοιρών

A-
A+
28/10/2017 | 11:13

Με υπερηφάνεια και χαρά που ξεχειλίζει , η Αναστασία από το Δεύτερο Δημοτικό σχολείο Μοιρών σήκωσε την τιμημένη Ελληνική σημαία κατά την διάρκεια της παρέλασης που διεξάγεται αυτή τη στιγμή στις Μοίρες . Συμπαραστάτες αλλά και συνοδοιπόροι της όλοι οι συμμαθητές της,  οι δάσκαλοι και οι γονείς της που παρακολουθούσαν με καμάρι. Μπράβο στην Αναστασία που με την προσπάθεια της έστειλε το δικό της μήνυμα αλλά και σε όλα τα παιδιά που παρέλασαν και φέτος τιμώντας τους νεκρούς του έπους του ’40 .