Παράξενα
Mητερα γέννησε μέσα σε αεροσκάφος την ώρα που εγκατέλειπε το Αφγανιστάν

Μητέρα και κόρη «είναι καλά στην υγεία τους», σύμφωνα με το tweet.
Μια Αφγανή γέννησε ένα κοριτσάκι μέσα σε αμερικανικό στρατιωτικό αεροσκάφος, το οποίο τη μετέφερε στη βάση Ράμσταιν, στη Γερμανία, ανακοίνωσε η διοίκηση αερομεταφορών της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας στο Twitter.
Την ώρα της πτήσης χθες, από μια αμερικανική βάση στη Μέση Ανατολή και με προορισμό τη Γερμανία, η έγκυος άρχισε να νιώθει συσπάσεις και «περιπλοκές», σύμφωνα με το tweet.
Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους «αποφάσισε τότε να πετάξει σε χαμηλότερο ύψος προκειμένου να αυξήσει την πίεση στο αεροσκάφος, γεγονός που επέτρεψε (…) να σωθεί η ζωή της μητέρας», συνέχισε η αμερικανική διοίκηση αερομεταφορών στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης.
Στις εικόνες που έδωσε στη δημοσιότητα ο αμερικανικός στρατός διακρίνεται η μητέρα να είναι ξαπλωμένη σε ένα φορείο, ενώ τη μεταφέρουν εκτός του αεροσκάφους Αμερικανοί στρατιώτες στη βάση Ράμσταϊν, στη νοτιοδυτική Γερμανία.