Νότια Κρήτη
Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις οι αγρότες Πλατάνου, Μελάμπων και Τυμπακίου
Οι σύλλογοι ανανεώνουν το αγωνιστικό τους ραντεβού αύριο Παρασκευή στις Μάντρες.
Οι Αγροτοκτηνοτροφικοί σύλλογοι Πλατάνου – Μελάμπων Ρεθύμνης και η ΕΑ Τυμπακίου συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους.
Οι σύλλογοι συνεδρίασαν επιτόπια τη Δευτέρα (μετά από έντονη βροχόπτωση) και ομόφωνα αποφάσισαν να ανανεώσουν το αγωνιστικό τους ραντεβού τη Τρίτη 29-1-2019 στις 10 το πρωί στο ίδιο σημείο.
Αρκετοί αγρότες και κτηνοτρόφοι ανταποκρίθηκαν στο νέο κάλεσμα, όπου, στα διερχόμενα αυτοκίνητα έδιναν ανακοίνωση – κάλεσμα με το πλαίσιο των δίκαιων αιτημάτων τους, δίχως αυτή τη φορά να κλείσουν το δρόμο. Ωστόσο, τους προετοίμαζαν ότι θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, την Παρασκευή 1-2-2019 στις 10 το πρωί στο ίδιο σημείο στις Μάντρες.
Οι αγρότες καλούν σε μαζική συγκέντρωση, να καταδικάζουμε μαζικά, τις πρωτοφανείς και απαράδεκτες διώξεις, για τον δίκαιο αγώνα των αγροτών και κτηνοτρόφων στο μπλόκο της Νίκαιας από την κυβέρνηση. Να μην περάσει ο αυταρχισμός.