Νότια Κρήτη

Συνάντηση στην Περιφέρεια με αιρετούς και φορείς από το Κ.Υ.Χάρακα για το “Δρόμο ΠΑΓΝΗ”

Συνάντηση στην Περιφέρεια με αιρετούς και φορείς από το Κ.Υ.Χάρακα για το “Δρόμο ΠΑΓΝΗ”

Το ραντεβού έκλεισε η Π.Σ. Πόπη Δασκαλάκη για τον συνδετήριο άξονα Λούρες- Άγιος Θωμάς- ΠΑΓΝΗ.

A-
A+
17/05/2017 | 13:09

Συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Κρήτης, κ. Σταύρο Αρναουτάκη έχουν ζητήσει και θα έχουν την Παρασκευή 19 Μαΐου, στις 2 το μεσημέρι, οι αιρετοί της αυτοδιοίκησης από τις Δημοτικές Ενότητες Κόφινα και Αγίας Βαρβάρας του Δήμου Γόρτυνας με θέμα το “Δρόμο ΠΑΓΝΗ” που δεν είναι άλλος από τον υφιστάμενο δρόμο που συνδέει τους κατοίκους της Ανατολικής Μεσαράς και τους εξυπηρετούμενους του Κέντρου Υγείας Χάρακα με το Ηράκλειο.

Το ραντεβού κλείστηκε με πρωτοβουλία της Περιφερειακής Συμβούλου κας. Πόπης Δασκαλάκη και ονομάστηκε ως “δρόμος ΠΑΓΝΗ” καθώς αποτελεί τον πιο κοντινό δρόμο που χρησιμοποιούν οι κάτοικοι της περιοχής για να μεταβούν στο Νοσοκομείο αλλά και που θα χρειαστεί να διανύσει το ασθενοφόρο για να μεταφέρει ένα έκτακτο περιστατικό από την περιοχή.

Στο κέντρο η Π.Σ. Πόπη Δασκαλάκη κατά την τελετή ορκωμοσίας.

 

Ο δρόμος αυτός,που ξεκινά από τη διακλάδωση των Λουρών και μέσω του Αγίου Θωμά καταλήγει στο νέο δρόμο λίγα χιλιόμετρα έξω από την Αγία Βαρβάρα, είναι ο μοναδικός συνδετήριος οδικός άξονας που συνδέει την Ανατολική Μεσαρά και κυρίως τα χωριά του Κόφινα και εν μέρει της Αγίας Βαρβάρας (Λαράνι, Μούλια, Άγιος Θωμάς κ.α) με το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου. Ο δρόμος κατά κοινή ομολογία παραμένει για χρόνια χωρίς καμία ουσιαστική συντήρηση – όπως και το τμήμα της παράκαμψης λίγο μετά τον Άγιο Θωμά, που θεωρείται αγροτικός δρόμος και είναι επίσης σε άθλια κατάσταση- καθώς εμφανίζει πολλά προβλήματα με σπηλαιώσεις, κατολισθήσεις, καθιζήσεις και λακκούβες, ενώ και η κατάσταση του ασφαλτικού έχει φθαρεί σε όλο το μήκος της διαδρομής.

Το θέμα του δρόμου, που αποτελεί τον μοναδικό συνδετήριο άξονα για τους εξυπηρετούμενους από το ΠΑΓΝΗ, έχει απασχολήσει το Δημοτικό Συμβούλιο της Γόρτυνας, καθώς πρόσφατα είχε αναφερθεί στην κατάστασή του η δ.σ. Μαρία Σφακιανάκη από το Ασήμι, η οποία μάλιστα είχε επισημάνει ότι σε περίπτωση ανάγκης και επείγουσας μεταφοράς από την περιοχή της Ανατολικής Μεσαράς θα χαθεί πολύτιμος χρόνος- ο οποίος μπορεί να αποβεί και μοιραίος- λόγω της κακής κατάστασης του δρόμου. Μάλιστα οι οδηγοί του ασθενοφόρου του Κ.Υ. Χάρακα τον αποφεύγουν και προτιμούν τον δρόμο μέσω Αρχανών, όμως και πάλι δημιουργείται πρόβλημα, καθώς η απόσταση για μια επείγουσα μεταφορά στο ΠΑΓΝΗ είναι κατά πολύ μεγαλύτερη, εξανεμίζοντας σε χρόνο το όποιο όφελος προκύπτει από την επιλογή της εναλλακτικής διαδρομής.

Το θέμα του δρόμου σύνδεσης με το ΠΑΓΝΗ ήρθε στο Δημοτικό Συμβούλιο Γόρτυνας με πρωτοβουλία της δ.σ. Μαρίας Σφακιανάκη.

Για όλους αυτούς τους πολύ σοβαρούς λόγους έχουν κληθεί οι αιρετοί από την περιοχή συμπεριλαμβανομένου και του Δημάρχου Γόρτυνας κ. Νίκου Σχοιναράκη, αλλά και του προσωπικού του Κ.Υ. Χάρακα, την Παρασκευή το μεσημέρι στη συνάντηση που θα γίνει στο γραφείο του Περιφερειάρχη Κρήτης, προκειμένου να βρεθεί λύση και να ληφθούν συγκεκριμένες αποφάσεις για τον δρόμο σύνδεσης με το ΠΑΓΝΗ.

Έναν δρόμο, που όταν παραστεί ανάγκη και με τις συγκεκριμένες συνθήκες, από δρόμος “σωτηρίας” θα μοιάζει περισσότερο με δρόμο “αγωνίας” και “οδύνης” για όποιον χρειαστεί να τον διανύσει.