Εκπαίδευση
“Λουκέτο” στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της χώρας
Το κλείσιμο όλων των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας -ακόμη και από την Παρασκευή- εισηγούνται , σύμφωνα με πληροφορίες, οι ειδικοί εμπειρογνώμονες του υπουργείου Υγείας στον πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη.
Για τα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία οι ειδικοί επιστήμονες εισηγούνται, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, να λειτουργήσουν κανονικά.
Για τους μαθητές των Γυμνασίων και Λυκείων προβλέπεται άμεσα τηλε-εκπαίδευση.
Τις παραπάνω πληροφορίες επιβεβαίωσε ο υπουργός Υγείας Β. Κικίλιας με δηλώσεις του στο βραδινό Δελτίο Ειδήσεων του ΑΝΤ1. Σε σχετική ερώτηση του Ν. Χατζηνικολάου ο Β. Κικίλιας δήλωσε πως υπάρχει σχετική εισήγηση της Επιτροπής του υπουργείου Υγείας.
Τις οριστικές αποφάσεις, ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης θα τις ανακοινώσει σήμερα, στις 12 το μεσημέρι, παρουσία του καθηγητή Σωτήρη Τσιόδρα.
Ήδη σε όλα τα ΑΕΙ, τα Κολλέγια και τις Δημόσιες Σχολές Εμπορικού Ναυτικού από την περασμένη Δευτέρα προβλέπεται:
- Τηλ-εκπαιδευση
- Αναστολή κάθε είδους εκπαιδευτικής διαδικασίας με φυσική παρουσία, πλην των εργαστηρίων και κλινικών ασκήσεων του τελευαταίου έτους των προγραμμάτων σπουδών α΄κύκλου.
- Αναστολή διενέργειας εξετάσεων με φυσική παρουσία
- Αναστολή λειτουργίας βιβλιοθηκών, αιθουσών κοινόχρηστων ηλεκτρονικών υπολογιστών, αναγνωστηρίων και αθλητικών εγκαταστάσεων των ΑΕΙ
- Απαγόρευση ημερίδων, συνεδρίων και πάσης φύσεως εκδηλώσεων εντός των ΑΕΙ.
- Διεξαγωγή πρακτικής άσκησης σύμφωνα με τα μέτρα που ισχύουν για τους φορείς υποδοχής