Εκπαίδευση
Υποχρεωτική η χρήση μάσκας και στα διαλείμματα για τους μαθητές των κόκκινων και πορτοκαλί περιοχών
Από τη Δευτέρα 26 Οκτωβρίου θα εφαρμοστεί η υποχρεωτική χρήση μάσκας και στα διαλείμματα των μαθητών στα σχολεία που λειτουργούν στους Νομούς που από την Πολιτική Προστασία έχουν χαρακτηριστεί επιδημιολογικά επίπεδα 3 και 4.
Αυτό προβλέπει Κυβερνητική Απόφαση η οποία θα αποτυπωθεί σήμερα σε Κοινή Υπουργική Απόφαση.
Εξυπακούεται ότι η υποχρεωτική χρήση της μάσκας δεν θα εφαρμοστεί στη ώρα της Γυμναστικής.