Εκπαίδευση

Υποχρεωτική η χρήση μάσκας και στα διαλείμματα για τους μαθητές των κόκκινων και πορτοκαλί περιοχών

Υποχρεωτική η χρήση μάσκας και στα διαλείμματα για τους μαθητές των κόκκινων και πορτοκαλί περιοχών

A-
A+
23/10/2020 | 9:33

Από τη Δευτέρα 26 Οκτωβρίου θα εφαρμοστεί η υποχρεωτική χρήση μάσκας και στα διαλείμματα των μαθητών στα σχολεία που λειτουργούν στους Νομούς που από την Πολιτική Προστασία έχουν χαρακτηριστεί  επιδημιολογικά  επίπεδα και 4.

Αυτό προβλέπει Κυβερνητική Απόφαση η οποία θα αποτυπωθεί σήμερα σε Κοινή Υπουργική Απόφαση.

Εξυπακούεται ότι η υποχρεωτική χρήση της μάσκας δεν θα εφαρμοστεί στη ώρα της Γυμναστικής.