Εκπαίδευση
Ούτε 1 ώρα δεν άντεξε το σύστημα της Τηλεκπαίδευση
Ούτε μια ώρα δεν άντεξε το σύστημα της τηλεκπαίδευσης, και σύμφωνα με πληροφορίες αυτή τη στιγμή οι μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου σε πολλές περιοχές περιμένουν την αποκατάστασή του, χωρίς κανείς να μπορεί αν τους πληροφορήσει τι θα γίνει!
Κατά τις πληροφορίες του alfavita.gr συνεχή είναι τα προβλήματα και το σύτημα είτε έχει “κρασάρει” εντελώς είτε εμφανίζει προβλήματα σε δεικαδες περιοχές, όπως Ιλιον, Βόρεια Αττική (Δροσιά, Άγιος Στέφανος) Λυκόβρυση, Παγκράτι, Ν.Σμύρνη, Νέο Κόσμο, Αργολίδα, Σέρρες, Ρέθυμνο, περιοχές της Θεσσαλονίκης και άλλες πολλές περιοχές.

Είναι ενδεικτικό ότι νωρίτερα το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προχώρησε σε συστάσεις προς τους χρήστες του διαδικτύου τονίζοντας την ανάγκη να υποστηριχτεί η διαθεσιμότητα και η αξιοπιστία των ψηφιακών υποδομών της χώρας εν μέσω γενικού lockdown.
Σημειώνεται ότι το σύστημα της τηλεκπαίδευσης παρέχεται από την εταιρεία Cisco και έχει κατακριθεί από την αντιπολίτευση