Ελλάδα

Σιδηρόκαστρο: Πήγε να δέσει πανό του ΠΑΟΚ και κρεμάστηκε σε βράχο

Σιδηρόκαστρο: Πήγε να δέσει πανό του ΠΑΟΚ και κρεμάστηκε σε βράχο

Ο 50 χρονος έπεσε από ύψος 40 μέτρων αλλά γλίτωσε καθώς είχε δεθεί με σχοινί.

A-
A+
01/10/2017 | 20:32

Σοβαρά τραυματίστηκε ένας 50χρονος από πτώση από τον βράχο του Σιδηροκάστρου.

Το ατύχημα σημειώθηκε γύρω στις 3.25 το μεσημέρι, όταν σύμφωνα με  πληροφορίες ο άνδρας με άλλους Σιδηροκαστρινούς επιχείρησαν να κρεμάσουν από τον βράχο του Ισάρι ένα πάνω του ΠΑΟΚ.

Στην προσπάθεια του ο 50χρονος, γλίστρησε και έπεσε από ύψος 35-40 μέτρων, σταμάτησε λίγα μέτρα πριν φτάσει στο έδαφος, καθώς ήταν δεμένος με σχοινί.

Από την πτώση τραυματίστηκε σοβαρά στην σπονδυλική στήλη. Αμέσως κλήθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία και άνδρες της με την βοήθεια των παρευρισκομένων κατέβασαν τον άνδρα ο οποίος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Κέντρο Υγείας Σιδηροκάστρου και στη συνέχεια στο Νοσοκομείο Σερρών και από εκεί στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ καθώς η κατάσταση του κρίθηκε κρίσιμη.

Η ζωή του δεν διατρέχει κίνδυνο.   Οι πληροφορίες αναφέρουν πως ο άνδρας ήταν δεμένος με σχοινιά, αλλά μια ασφάλεια δεν κούμπωσε καλά.