Ελλάδα
Σιδηρόκαστρο: Πήγε να δέσει πανό του ΠΑΟΚ και κρεμάστηκε σε βράχο
Ο 50 χρονος έπεσε από ύψος 40 μέτρων αλλά γλίτωσε καθώς είχε δεθεί με σχοινί.
Σοβαρά τραυματίστηκε ένας 50χρονος από πτώση από τον βράχο του Σιδηροκάστρου.
Το ατύχημα σημειώθηκε γύρω στις 3.25 το μεσημέρι, όταν σύμφωνα με πληροφορίες ο άνδρας με άλλους Σιδηροκαστρινούς επιχείρησαν να κρεμάσουν από τον βράχο του Ισάρι ένα πάνω του ΠΑΟΚ.
Στην προσπάθεια του ο 50χρονος, γλίστρησε και έπεσε από ύψος 35-40 μέτρων, σταμάτησε λίγα μέτρα πριν φτάσει στο έδαφος, καθώς ήταν δεμένος με σχοινί.
Από την πτώση τραυματίστηκε σοβαρά στην σπονδυλική στήλη. Αμέσως κλήθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία και άνδρες της με την βοήθεια των παρευρισκομένων κατέβασαν τον άνδρα ο οποίος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Κέντρο Υγείας Σιδηροκάστρου και στη συνέχεια στο Νοσοκομείο Σερρών και από εκεί στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ καθώς η κατάσταση του κρίθηκε κρίσιμη.
Η ζωή του δεν διατρέχει κίνδυνο. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως ο άνδρας ήταν δεμένος με σχοινιά, αλλά μια ασφάλεια δεν κούμπωσε καλά.