Κρήτη
Αγ. Ρουμέλη: Τρία άτομα έπαθαν δηλητηρίαση από μανιτάρια – Μεταφέρθηκαν εσπευσμένα στα Σφακιά
Το βράδυ της Πέμπτης, το Κέντρο Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής συντόνισε επιτυχημένη επιχείρηση έκτακτης διακομιδής τριών ατόμων που χρειάζονταν άμεση ιατρική φροντίδα.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια 46χρονη γυναίκα, έναν 42χρονο και έναν 33χρονο άνδρα, οι οποίοι μεταφέρθηκαν με το επιβατηγό–τουριστικό σκάφος «ΣΤΑΥΡΟΣ» (Ν. Χανίων 636) από το λιμάνι της Αγίας Ρούμελης στο λιμάνι της Χώρας Σφακίων. Στη συνέχεια οδηγήθηκαν σε νοσηλευτικό ίδρυμα για παροχή άμεσης ιατρικής περίθαλψης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του kriti360.gr τα άτομα αυτά υπέστησαν δηλητηρίαση από μανιτάρια που βρήκαν στο φαράγγι της Σαμαριάς. Ιδιες πηγές αναφέρουν πως οι τρεις ασθενείς είναι καλά στην υγεία τους, με τα εξιτήριά τους να αναμένονται το απόγευμα.
Πηγή: kriti360.gr