Κρήτη

Ακόμα δύο πρόστιμα επιβλήθηκαν στην Κρήτη για καύσεις στην ύπαιθρο

Ακόμα δύο πρόστιμα επιβλήθηκαν στην Κρήτη για καύσεις στην ύπαιθρο

A-
A+
05/10/2020 | 14:58
https://radiolasithi.gr/html5/dermitzakis-2809/index2809.html

Σε δύο πολίτες επιβλήθηκε πρόστιμο το πρωί της Δευτέρας από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Ιεράπετρας  για καύσεις στην ύπαιθρο στην ευρύτερη περιοχή της Ιεράπετρας.

Όπως ενημερώνει η Πυροσβεστική Υπηρεσία πολλοί είναι αυτοί στην περιοχή της Ιεράπετρας που συνεχίζουν να καίνε υπολείμματα στην ύπαιθρο και δεν δίνουν σημασία  στο ότι βρισκόμαστε ακόμα σε αντιπυρική περίοδος η οποία λήγει τέλος του μήνα Οκτωβρίου.

Ο καλός καιρός και η χαμηλοί σε ένταση άνεμοι έκανε αρκετούς να αψηφήσουν τις εντολές της  πυροσβεστικής με αποτέλεσμα το πρωί της Δευτέρας να χρειάστηκε να επέμβει σε δύο περιστατικά για να σταματήσει καύσεις στην εξοχή και να δοθούν πρόστιμα ύψους έως και 600€.

Παρακαλούμε για τη βοήθεια και κατανόηση των συμπολιτών μας , ώστε όλοι μαζί να προστατέψουμε το φυσικό περιβάλλον της περιοχής μας.







radiolasithi.gr