Κρήτη

ΒΟΑΚ: Σύγκρουση δύο οχημάτων – Δύο άτομα στο νοσοκομείο

ΒΟΑΚ: Σύγκρουση δύο οχημάτων – Δύο άτομα στο νοσοκομείο

Το ατύχημα σημειώθηκε τα ξημερώματα στην έξοδο του ΒΟΑΚ προς το Ρέθυμνο.

A-
A+
04/09/2025 | 11:21

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, στο ύψος της γέφυρας Ούλοφ Πάλμε, στο ρεύμα προς Ρέθυμνο τα ξημερώματα της Πέμπτης (4/9). 

Δύο Ι.Χ. αυτοκίνητα συγκρούστηκαν γύρω στις 6 το πρωί υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν δύο άτομα. Στο σημείο έσπευσαν ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ, τα οποία μετέφεραν τους τραυματίες στο νοσοκομείο, ενώ κλιμάκιο της Πυροσβεστικής βρέθηκε επίσης στο περιστατικό, χωρίς να χρειαστεί να πραγματοποιήσει απεγκλωβισμό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο σημείο έσπευσε και δύναμη της πυροσβεστικής καθώς υπήρξε πληροφορία για εγκλωβισμό επιβατών στα συντρίμμια. Τελικά η πυροσβεστική δεν χρειάστηκε να συνδράμει καθώς είχαν απεγκλωβιστεί.

Την ίδια ώρα στο σημείο βρέθηκαν και άνδρες της Τροχαίας οι οποίοι ρύθμισαν την κυκλοφοριακή καθώς προσωρινά και μέχρι να απομακρυνθεί το αγροτικό από τον δρόμο, προκλήθηκε κυκλοφοριακή συμφόρηση.