Κρήτη

Ηράκλειο: «Επανακατάληψη» του Ευαγγελισμού μία μέρα μετά την εκκένωση – Παραβίασαν την σφραγισμένη πόρτα

Ηράκλειο: «Επανακατάληψη» του Ευαγγελισμού μία μέρα μετά την εκκένωση – Παραβίασαν την σφραγισμένη πόρτα

Ομάδα ατόμων κατάφερε να σπάσει την οξυγονοκόλληση και να αφαιρέσει το λουκέτο

A-
A+
02/11/2025 | 10:44

Μία μέρα μετά από την εκκένωση του κτιρίου του Ευαγγελισμού, το βράδυ του Σαββάτου έγινε επανακατάληψη του κτιρίου. Ομάδα ατόμων κατάφερε να σπάσει την οξυγονοκόλληση με την οποία αστυνομικοί είχαν σφραγίσει την κεντρικό είσοδο το μεσημέρι της Παρασκευής, καθώς αφαιρέθηκε και το λουκέτο.

Ταυτόχρονα, δημοσιοποιήθηκε κάλεσμα για ανοιχτή συγκέντρωση στο κτίριο του Ευαγγελισμού στις 10 το βράδυ, ενώ η προγραμματισμένη εκδήλωση της συνέλευσης αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό λαό Ηρακλείου μεταφέρθηκε εκτάκτως στην κατάληψη Ευαγγελισμού.

Νωρίτερα, οι έξι συλληφθέντες, οι οποίοι παραπέμφθηκαν με πλήθος κατηγοριών πλημελληματικού χαρακτήρα στον εισαγγελέα Ηρακλείου, αφέθηκαν ελεύθεροι και ορίστηκε δικάσιμος η 11η Μαρτίου 2026.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ Ηρακλείου, ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Κρήτης Γιώργος Κοντάκης αναμένεται να καταθέσει μηνυτήρια αναφορά, όπως κάθε φορά μετά από την εκάστοτε επανακατάληψη.

Πηγή: ertnews.gr