Κρήτη
Όλο και πιο “επώδυνη”… η τραπεζική εμπειρία για τους πολίτες
Πολίτης ζήτησε να σηκώσει χρήματα από τον λογαριασμό του... χωρίς αποτέλεσμα
Αλγεινή εντύπωση προκαλεί ο τρόπος αντιμετώπισης που τυγχάνουν πελάτες τραπεζών, οι οποίες επικαλούνται κανονισμούς και οδηγίες που έχουν ως αποτέλεσμα την μη εξυπηρέτηση των πελατών τους και την μεγάλη ταλαιπωρία τους χωρίς ουσιαστικό λόγο.
Μία τέτοια περίπτωση κατήγγειλε στο Ράδιο Κρήτη πολίτης, ο οποίος θέλησε να κάνει ανάληψη 500 ευρώ από το ταμείο της τράπεζας διότι έχασε την κάρτα του.
Πηγαίνοντας στο ταμείο και αφού ζήτησε να κάνει αυτή τη διαδικασία, τον ενημέρωσαν ότι δεν μπορεί διότι το ποσό που θα πρέπει να «σηκώσει» θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 900 ευρώ.
Μη μπορώντας να κάνει κάτι, απευθύνθηκε σε συνάδελφό του ζητώντας του να συμπληρώσει εκείνος το ποσό ώστε να φτάσει τα 900 ευρώ για να μπορεί να τα κάνει ανάληψη και στη συνέχεια θα του τα επέστρεφε.
Έτσι κι έγινε.
Ωστόσο όταν πήγε ξανά στο ταμείο του είπαν ότι δεν μπορεί να σηκώσει 900 ευρώ διότι το ποσό θα πρέπει να είναι ανώτερο των 2000 ευρώ.
Το γεγονός με το ποσό της ανάληψης που θα πρέπει να υπερβαίνει ένα συγκεκριμένο όριο επιβεβαίωσε και ο Βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ, Χάρης Μαμουλάκης ο οποίος περιέγραψε ότι το ίδιο έζησε και εκείνος σε υποκατάστημα των Αθηνών.
Όπως είπε, όταν του είπαν ότι πρόκειται για οδηγία, την ζήτησε και όταν την έλαβε είδε ότι έφερε την υπογραφή του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, Γιάννη Στουρνάρα.