Κρήτη

“Πήρε” αυτοκίνητο για βόλτα… αλλά δεν το χάρηκε- συνελήφθη από την Ομάδα ΔΙΑΣ

“Πήρε” αυτοκίνητο για βόλτα… αλλά δεν το χάρηκε- συνελήφθη από την Ομάδα ΔΙΑΣ

Το αυτοκίνητο είχε νωρίτερα δηλωθεί ότι είχε κλαπεί

A-
A+
24/05/2025 | 12:06

Ένας 33χρονος συνελήφθη από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙΑΣ αφού εντοπίστηκε να οδηγεί ένα αυτοκίνητο το οποίο νωρίτερα είχε δηλωθεί ότι είχε κλαπεί.

Ο 33χρονος προσπάθησε ανεπιτυχώς να διαφύγει της σύλληψης αλλά τελικά έπεσε στα χέρια των Αστυνομικών, οι οποίοι επέστρεψαν το αυτοκίνητο στην 32χρονη ιδιοκτήτριά του.

Το περιστατικό συνέβη στο Ηράκλειο το απόγευμα της Παρασκευής.