Κόσμος

Συγκίνηση για τους εθελοντές στην Ουγκάντα: Βάπτισαν παιδιά, τα εξέτασαν… μέχρι και Μαλεβιζιώτη τους έμαθαν!

Συγκίνηση για τους εθελοντές στην Ουγκάντα: Βάπτισαν παιδιά, τα εξέτασαν… μέχρι και Μαλεβιζιώτη τους έμαθαν!

Ένα συναρπαστικό ταξίδι ζωής και προσφοράς από την παρέα Μεσαριτών και Ηρακλειωτών. (φωτο)

A-
A+
24/02/2020 | 8:40

Εδώ και μερικές μέρες η παρέα των 13 Ηρακλειωτών, ανάμεσα τους και Μεσαρίτες, βρίσκεται στην πόλη Bombo της Ουγκάντας, καθώς συγκέντρωσε χρήματα για να βοηθήσει στο χτίσιμο ενός σχολείου.

Οι εθελοντές προσφέρουν παράλληλα προμήθειες σε τρόφιμα, φάρμακα, σχολικά είδη και εξοπλισμό και ταξίδεψε μέχρι εκεί για να τα παραδώσει.

 Στην σελίδα του Facebook ο Κωνσταντίνος Κολυμπιανάκης πριν μερικές ημέρες έγραψε: “Η μέρα μας ήταν πάρα πολύ όμορφη!  Τοποθετήσαμε παρέα με τους Τζέσικα Κολυμπιανάκη, Μακάριο Μαρματάκη, Τζίμη Σφακιανάκη, 6 laptop και καταφέραμε να δημιουργηθεί ένα δωμάτιο ψηφιακής ανάγνωσης χιλιάδων βιβλίων όλων των ειδικοτήτων…

Η οδοντίατρος Μαρία Παπουτσάκη, μαζί με την βοήθεια της Ντόρας Αδρακτά έλεγξαν τα δόντια των παιδιών και έκαναν και κάποιες επεμβάσεις, δώρισαν οδοντόβουρτσες και οδοντόκρεμες. Η Ειρήνη Αλεξανδράκη εξέτασε παθολογικά τα παιδιά και διαπίστωσε μερικές περιπτώσεις που χρειάζονται βοήθεια, όλα τα φάρμακα που κρατάει η ομάδα θα γεμίσουν το φαρμακείο του ιατρείου του σχολείου.

Η Βάλια Λασηθιωτάκη έμαθε στα παιδιά πώς να φωνάζουν ακόμα πιο δυνατά και επαναλάμβαναν για αρκετές ώρες ό,τι έλεγε, η Άννα Φραγκάκη είναι τρελά υπερήφανη που έμαθε σε μερικά να χορεύουν Μαλεβιζιώτη, η Πελαγία Κυριακάκη αγάπησε νομίζω και τα 700 παιδιά που ήρθαν και συγκίνησε με τον λόγο που είπε προς αυτά στην εκδήλωση, ενώ είναι σίγουρη ότι θα ξανακάνει αυτό το ταξίδι, η δασκάλα μας Μαρία Καρτσώνη έπαιξε μαζί τους, και τους έμαθε καινούργια παιχνίδια, η Ανδριανή Αγγελιδάκη και ο Αντώνης Ρενιέρης, πιστοί στο καθήκον τους απαθανατίζουν όλες τις στιγμές για να σας τις μεταφέρουν και να γίνετε κι εσείς οι επόμενοι Bombo Kids χαρίζοντας χαρά στα παιδάκια αυτά”.

Οι εθελοντές ζουν πολύ συγκινητικές και δυνατές στιγμές στην Ουγκάντα καθώς όπως μας ενημερώνει ο Κωνσταντίνος Κολυμπιανάκης εχθές Κυριακή η μέρα περιελάμβανε Λειτουργία, μνημόσυνο αλλά και βαφτίσια… Αναλυτικά ο Κωνσταντίνος αναφέρει:

“Η ομάδα μας σημερα έζησε απίστευτες σκηνές, αρχίσαμε με μια κυριακάτικη λειτουργία η οποία περιλαμβάνει και Ελληνικά και στην συνέχεια κάναμε ένα μνημόσυνο για κάποιους που μας το ζήτησαν από Ελλάδα… Οι όμορφες στιγμές ήταν που άτομα από την ομάδα μας αποφάσισαν να βαπτίσουν παιδάκια σφίγγοντας έτσι τον δεσμό τους για πάντα με το Bombo και έδωσαν την υπόσχεση να αναλάβουν την εκπαίδευση αυτών των παιδιών έως ότου θέλουν να συνεχίσουν… Συνεχίσαμε παραθέτοντας ένα δείπνο για 500 περίπου άτομα με τους οποίους γίναμε σαν οικογένεια και οι τοπικοί χοροί που μας έδειξαν κράτησαν έως αργά το απόγευμα κάνοντας μας να μην θέλουμε να φύγουμε…Οι Bombo Kids έχουν αρχίσει να σκέφτονται το επόμενο ταξίδι τον Φεβρουάριο του 2021,εσύ θα είσαι εκεί να το ζήσεις???”

Στην εθελοντική αποστολή στην Ουγκάντα συμμετέχουν ο Κωνσταντίνος Κολυμπιανάκης, η Ειρήνη Αλεξανδράκη-Νικολούδη, η Πελαγία Κυριακάκη, η Άννα Φραγκάκη, η  Δώρα Αδρακτά, η Ανδριανή Αγγελιδάκη, ο Αντώνης Ρενιέρης, ο Δημήτρης Σφακιανάκης, η Τζέσικα Κολυμπιανάκη, η Μαρία Καρτσώνη, ο Μακάριος Μαρματάκης και η Βάλια Λασηθιωτάκη.