Κρήτη

Τα «Σούπερ Μάρκετ Χαλκιαδάκης» επενδύουν  στην άψογη εξυπηρέτηση των πελατών!

Τα «Σούπερ Μάρκετ Χαλκιαδάκης» επενδύουν στην άψογη εξυπηρέτηση των πελατών!

Εξειδικευμένη εκπαίδευση του προσωπικού από την «Ακαδημία Χαλκιαδάκη»

A-
A+
17/07/2018 | 10:28

 

Η εξυπηρέτηση με αμεσότητα, ευγένεια &  χαμόγελο, αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά των «Σούπερ Μάρκετ Χαλκιαδάκης» όπως γνωρίζουν -και αναγνωρίζουν!- όλοι οι πελάτες, γεγονός που σε συνδυασμό με την αναγνωρισμένη ποιότητα των προϊόντων που ψωνίζουν σε πραγματικά συμφέρουσες τιμές, έχει συμβάλλει στο χτίσιμο μιας δυνατής σχέσης εμπιστοσύνης με την εταιρεία.

 

 

Τίποτα δεν είναι τυχαίο βεβαίως και καθώς η εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για τα «Σούπερ Μάρκετ Χαλικιαδάκης» η εταιρεία έχει «επενδύσει» πολλά σε αυτό το κεφάλαιο, εκπαιδεύοντας διαρκώς τους εργαζομένους της.

 

Διαρκής εκπαίδευση

Η εκπαίδευση -υψηλού επιπέδου- παρέχεται από την «Ακαδημία Χαλκιαδάκη» που δημιουργήθηκε το 2010 με στόχο την εξειδικευμένη εκπαίδευση όλου του Ανθρώπινου Δυναμικού της Εταιρείας, σε 5 Αίθουσες Διδασκαλίας σε όλη την Κρήτη (Ηράκλειο, Χανιά, Σητεία, Άγιο Νικόλαο, Τυμπάκι). Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι μόνο το 2017 πραγματοποιήθηκαν 7.552 ώρες εκπαίδευσης με 18 διαφορετικά σεμινάρια/ εκπαιδεύσεις σε 1.742 συμμετέχοντες. Για το 2018, έως το Μάιο, έχουν πραγματοποιηθεί 2.970 ώρες εκπαίδευσης με 13 διαφορετικά σεμινάρια/ εκπαιδεύσεις σε 708 συμμετέχοντες.

Όπως είναι φανερό, πίσω από την άψογη εξυπηρέτηση που υπάρχει στα Σ/Μ Χαλκιαδάκης, κρύβεται πραγματικό ενδιαφέρον για τον πελάτη ως ανταπόδοση της προτίμησης του, δημιουργώντας ένα άρρηκτο δεσμό εμπιστοσύνης με διάρκεια στο χρόνο καθώς η εταιρεία δεν επαναπαύεται αλλά εκπαιδεύει διαρκώς το προσωπικό της.