Lifestyle

Επιστρέφουν στην οθόνη οι Άγριες Μέλισσες

Επιστρέφουν στην οθόνη οι Άγριες Μέλισσες

Απαραίτητη προϋπόθεση οι ηθοποιοί να περάσουν τα τεστ κορονοϊού στα οποία υποβληθούν

A-
A+
07/05/2020 | 15:46

Μετά από πολύ καιρό χωρίς γυρίσματα και κατά συνέπεια χωρίς νέα επεισόδια επιστρέφουν στην τηλεόραση οι Άγριες Μέλισσες.

Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια ώστε να ξεκινήσουν και πάλι τα γυρίσματα στις Άγριες Μέλισσες είναι να περάσουν οι ηθοποιοί τα τεστ κορονοϊού στα οποία υποβληθούν.

Μιλώντας στην εκπομπή «Live Tonight» ο ηθοποιός Γιώργος Σουξές ανέφερε πως αυτή τη Δευτέρα ξεκινούν γυρίσματα με όλα τα μέτρα προστασίας, ενώ οι ηθοποιοί θα υποβληθούν προηγουμένως σε τεστ για κορονοϊό. Επιπλέον, οι πρόβες θα γίνονται με μάσκα. «Τη Δευτέρα ξεκινάμε γυρίσματα. Παρασκευή και Σάββατο θα μας κάνουν τεστ για κορονοϊό για να μη μπει κανένας μέσα που να έχει θέμα. Οπότε θα είμαστε εντάξει. Θα κάνουμε με μάσκες την πρόβα και θα τις βγάζουμε για λίγο. Θα πάρουμε όλα τα μέτρα προστασίας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο ηθοποιός.