Lifestyle
Γιώργος Μαυρίδης: Μας είχαν για 12 ώρες χωρίς νερό και φαγητό – Δείτε βίντεο
Ο Γιώργος Μαυρίδης μετά την άσχημη περιπέτειά του και την κράτησή του στα κρατητήρια του Μεξικού, επέστρεψε τα ξημερώματα στην Αθήνα μαζί με τα άλλα τρία μέλη του τηλεοπτικού του συνεργείου και μίλησε στο protothema.gr κατά την άφιξή του στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος για τις απάνθρωπες καταστάσεις που έζησε κατά την παραμονή του στο Μεξικό.
«Ο προορισμός ήταν να πάμε Μεξικό να κάνουμε γυρίσματα και να περάσουμε καλά. Κατεβήκαμε στο Μεξικό κι εκεί εγώ έχω ένα φίλο Μεξικανό που τον γνωρίζω πάνω από δέκα χρόνια, δήλωσα τη διεύθυνσή του, το ονοματεπώνυμό του και τους είπα ότι θα μείνω εκεί. Το ένα το παιδί από την ομάδα μας, από το συνεργείο έχει συγγενείς στο Μεξικό.
Αυτοί δεν δεχόντουσαν ότι εγώ θα μείνω σε ένα φίλο μου και με ρωτούσαν σε ποιο ξενοδοχείο θα μείνω. Εγώ τους εξηγούσα ότι δεν υπάρχει ξενοδοχείο κι ότι θα μείνω σε ένα φίλο μου κι αυτοί δεν το δεχόντουσαν. Εν τω μεταξύ, όλη η ομάδα είχαμε κάνει τεστ για κορωνοιό και ήμασταν όλοι αρνητικοί», λέει ο Γιώργος Μαυρίδης και συνεχίζει: