Lifestyle
Η Κρητικιά Χρύσα Καβράκη αποχώρησε από το GNTM
Η Χρύσα Καβράκη ήταν αυτή που όντως ήταν τελικά η πρώτη που αποχώρησε από το παιχνίδι. Βρέθηκε υποψήφια μαζί με τον Κωνσταντίνο και την Αλεξάνδρα. Ο Κωνσταντίνος ήταν ο πρώτος που έμεινε στο παιχνίδι μετά την κακή του, όπως παραδέχτηκε, διπλή φωτογράφιση για την καμπάνια «Είμαι εδώ για να μείνω».
Η Χρύσα φάνηκε ήρεμη με την αποχώρησή της, αλλά στο τέλος δάκρυσε καθώς δεν κατάφερε να μείνει πολύ στο παιχνίδι. Οσον αφορά τις καλύτερες φωτογραφίες, αυτές ανήκαν στον Αιμιλιάνο και τον Ανδρέα, με τον πρώτο να κερδίζει τελικά τη δοκιμασία.
“Πιστεύω ό,τι εγώ με κράτησα πίσω γιατί σκεφτόμουν τι θα πουν οι άλλοι. Δεν μπορούσα να είμαι ο εαυτός μου εκείνη τη στιγμή. Φταίω μόνο εγώ. Σε όλα τα προηγούμενα στάδια είχα προσπαθήσει πάρα πολύ. Θα μου λείψουν πολύ τα παιδιά”, ήταν τα πρώτα της λόγια.