Lifestyle
Στο Ηράκλειο ο Γιώργος Αγγελόπουλος
Στο Ηράκλειο για ακόμα μία φορά, ταξίδεψε ο Γιώργος Αγγελόπουλος για φιλανθρωπικό σκοπό και για το Make a Wish.
Ο ίδιος φωτογραφήθηκε με τρία χαριτωμένα κοριτσάκια και σχολίασε στη λεζάντα της φωτογραφίας: “Με την καλύτερη παρέα”
Δείτε την ανάρτησή του:
e-kriti.gr