Lifestyle

Στο Ηράκλειο ο Γιώργος Αγγελόπουλος

Στο Ηράκλειο ο Γιώργος Αγγελόπουλος

A-
A+
26/10/2020 | 9:35

Στο Ηράκλειο για ακόμα μία φορά, ταξίδεψε ο Γιώργος Αγγελόπουλος για φιλανθρωπικό σκοπό και για το Make a Wish.

Ο ίδιος φωτογραφήθηκε με τρία χαριτωμένα κοριτσάκια και σχολίασε στη λεζάντα της φωτογραφίας: “Με την καλύτερη παρέα”

Δείτε την ανάρτησή του:





























e-kriti.gr