Lifestyle
Θετικό στον κορωνοϊό το ζευγάρι του masterChef
Ο Δημήτρης Μπέλλος και η Μαρία Μπέη βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό, όπως έκανε γνωστό σήμερα η Σταματίνα Τσιμτσιλή μέσα από την εκπομπή Happy Day, όπου συμμετείχε το ζευγάρι.
«Η Μαρία Μπέη και ο Δημήτρης Μπέλλος απουσιάζουν όλη την εβδομάδα. Δεν απουσιάζουν τυχαία, αλλά έχουν επιβεβαιωθεί ως θετικά κρούσματα κορωνοϊού. Η Μαρία και ο Δημήτρης έρχονται Δευτέρα με Πέμπτη στο Happy Day. Την Πέμπτη και την Παρασκευή βγήκαν να κάνουν τα τελευταία ψώνια που ήταν ανοικτή η αγορά. Η Μαρία άρχισε να μη νιώθει καλά την Κυριακή που ξύπνησε. Τη Δευτέρα το πρωί υπεβλήθησαν σε μοριακό τεστ, η Μαρία ήταν θετική. Ο Δημήτρης αρχικά δεν είχε τίποτα, αλλά προς Τετάρτη άρχιζε να εμφανίζει συμπτώματα. Θα μας τα πουν σε λίγο οι ίδιοι», είπε σήμερα στον «αέρα» η Σταματίνα Τσιμτσιλή.
Το ζευγάρι γνωρίστηκε στο MasterChef και συνεχίζει να είναι μαζί και επιχειρηματικά μετά το τέλος του ριάλιτι μαγειρικής.