Νότια Κρήτη
“Έσβησε” στον ύπνο του 60χρονος στις Μοίρες
Δεν ξύπνησε το πρωί.
Έσβησε στον ύπνο του 60χρονος στις Μοίρες που διατηρούσε καφενείο στον κεντρικό δρόμο λίγο πιο πάνω από το πρακτορείο των ΚΤΕΛ.
Ο ίδιος ένιωθε ενοχλήσεις το βράδυ αλλά καθώς φαίνεται, δεν το σπουδαιολόγησε με αποτέλεσμα να πάθει ανακοπή καρδιάς και να χάσει τη ζωή του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άτυχος 6οχρονος που έφυγε αναπάντεχα από τη ζωή, άφησε πίσω του πέντε παιδιά.