Νότια Κρήτη

“Έσβησε” στον ύπνο του 60χρονος στις Μοίρες

“Έσβησε” στον ύπνο του 60χρονος στις Μοίρες

Δεν ξύπνησε το πρωί.

A-
A+
25/07/2017 | 12:57

Έσβησε στον ύπνο του 60χρονος  στις Μοίρες που διατηρούσε καφενείο στον κεντρικό δρόμο λίγο πιο πάνω από το πρακτορείο των ΚΤΕΛ.

Ο ίδιος ένιωθε ενοχλήσεις το βράδυ αλλά καθώς φαίνεται, δεν το σπουδαιολόγησε με αποτέλεσμα να πάθει ανακοπή καρδιάς  και να χάσει τη ζωή του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άτυχος 6οχρονος που έφυγε αναπάντεχα από τη ζωή, άφησε πίσω του πέντε παιδιά.