Νότια Κρήτη

Γενική συνέλευση για το Δίκτυο Συλλόγων Μεσαράς

Γενική συνέλευση για το Δίκτυο Συλλόγων Μεσαράς

Η Γενική Συνέλευση θα γίνει στις 20 Φεβρουαρίου σε αίθουσα της Επισκοπής στους Αγίους Δέκα.

A-
A+
02/02/2017 | 9:39

Το Δίκτυο Συλλόγων Μεσαράς καλεί όλα τα μέλη του  σε απολογιστική γενική συνέλευση και προγραμματισμό δράσης στις 20 Φεβρουαρίου στις 19.00 π.μ. στους Αγίους Δέκα, στη αίθουσα της Επισκοπής, κοντά στη στάση των λεωφορείων ΚΤΕΛ .

Θα συζητηθούν οι παρακάνω θεματικές δράσεις

1.     Η οργάνωση της 7ης  Μεσαρίτικης Γευσιγνωσίας.

2.     Η οργάνωση της ανάδειξη της Μεσαρίτικης μουσικής και των καλλιτεχνών που έχουν γεννηθεί ή κατάγονται ή έζησαν στη Μεσσαρά.

3.      Η οργάνωση και συζήτηση της δεύτερης στεφανιοδρομίας την πρώτη του Μαΐου του 2017, της αναβίωσης του Μύθου της Αρπάγης της Ευρώπης,

4.    Ανοικτή συζήτηση για την οργάνωση του Πρώτου Μαραθωνίου Ευρώπης την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017 με την συντονιστική οργανωτική επιτροπή του Μαραθωνίου. https://europe.cretamarathon.g…

5.     Ανοικτή ελεύθερη συζήτηση και προτάσεις από τα μέλη.