Νότια Κρήτη
Η φωτογραφική μηχανή χάθηκε, οι αξίες μας όχι!
Ο άνθρωπος που βρήκε "το απωλεσθέν αντικείμενο" το επέστρεψε άμεσα στον κάτοχό του!
Mια φωτογραφική μηχανή που χάθηκε πριν λίγες μέρες στον κρητικό νότο, απέδειξε πως αυτό που δεν έχει χαθεί στον τόπο μας είναι η τιμιότητα, καθώς ο άνθρωπος που βρήκε “το απωλεσθέν αντικείμενο”, το επέστρεψε άμεσα, χωρίς δεύτερη σκέψη, στον κάτοχο του!
Η, άξια πολλών επαίνων, οικογένεια του Αντώνη Τσαφαντάκη από το Δούλι του Δήμου Γόρτυνας ανταποκρίθηκε σε δημοσίευμα στο διαδίκτυο για μια δημοσιογραφική φωτογραφική μηχανή που μετά από κάποιο ρεπορτάζ στην περιοχή… χάθηκαν τα ίχνη της, καθώς είχε παραπέσει κάπου.
Ο Αντώνης Τσαφαντάκης ήταν αυτός που, διερχόμενος με το όχημα του από το σημείο, την εντόπισε πάνω στο δρόμο και διαβάζοντας την ανάρτηση για την απώλεια, επικοινώνησε άμεσα, χωρίς χρονοτριβή, με τον ιδιοκτήτη της μηχανής για να την παραδώσει, χωρίς μάλιστα να δεχτεί την παραμικρή αμοιβή!
Ο ιδιοκτήτης τον ευχαρίστησε θερμά, όχι μόνο για τη μηχανή που βρήκε και επέστρεψε, αλλά κυρίως για το αισιόδοξο μήνυμα που μας έδωσε σε όλους μας, ο ίδιος και η οικογένεια του, πως οι αξίες στην Κρήτη δεν έχουν χαθεί!