Νότια Κρήτη
Η Πόμπια καλωσορίζει τους προσκόπους!
Από σήμερα Παρασκευή 30 Ιουλίου μέχρι την Δευτέρα 2 Αυγούστου ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πόμπιας Δήμου Φαιστού θα φιλοξενήσει -για ακόμα μια φορά! τις προσκοπικες ομάδες 2η και 52η κοινότητα ανιχνευτών Αθηνών, στις εγκαταστάσεις του, που βρίσκονται μέσα στο ιστορικό χωριό της Μεσαράς.
Οι πρόσκοποι θα συμμετέχουν σε δράσεις καθαριότητας και θα επισκεφθούν το Αγιοφάραγγο, τους Καλούς Λιμένες και το Ζαρό.
Το αναλυτικό προγραμμα της δράσης της προσκοπικής ομάδας έχει ως εξής:
Παρασκευή 30 Ιουλίου: Άφιξη περίπου στις 7 το απόγευμα στην Πόμπια.
Σάββατο 31 Ιουλίου: Καθαριότητα στο Πάρκο προς Αληθινή και από τον Σύλλογο μέχρι το Γυμνάσιο και μετά μεταφορά στο Αγιοφάραγγο.
Κυριακή 1 Αυγούστου: Μεταφορά με βάρκα στους Καλούς Λιμένες.
Δευτέρα 2 Αυγούστου επίσκεψη στην Εταιρεία εμφιάλωσης νερού “Βότομος Α.Ε.” στο Ζαρό.